اخبار برگریده
دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403 16:44

یکشنبه, 16 ارديبهشت 1403 ساعت 14:59
  • .

افزایش۶۰۰ هزار میلیاردی برای طرح رتبه بندی معلمان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نایب رییس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان، اعتبارات وزارت آموزش و پرورش را ۶۰۰ هزار میلیارد ریال افزایش داد.

به گزارش نسیم امروز، محمد وحیدی در همایش در تجلیل از معلمان نمونه خراسان شمالی اظهار کرد: جهش تولید دانش بنیان از قانون های راهبردی در مجلس یازدهم محسوب می شود که ۱۰ هزار شرکت دانش بنیان را پشتیبانی می کند و بر این اساس ۵۰۰ هزار میلیارد ریال در بودجه سالانه به شرکت‌ های دانش بنیان اختصاص می یابد.

وی با اشاره به اینکه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری، کمیسیون برتر مجلس یازدهم معرفی شد افزود: رویکرد ما ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش است و تاکید ما این است که آموزش و پرورش باید به دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی توجه بیشتری کند.

نایب رییس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شمار جذب دانشجو در این ۲ دانشگاه در سه سال اخیر ۳۰۰ درصد رشد دارد.

رییس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارتقای زیرساخت های آموزش و پرورش در خراسان شمالی افزود: برکات سفر مقام معظم رهبری هنوز در این استان تداوم دارد به طوری که اکنون پروژه ساخت مدارس با یکهزار و ۷۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سفر رهبری در دست اجرا است.

نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، مانه، سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار سفر مقام معظم رهبری در چهار سال گذشته برای نوسازی مدارس استان اختصاص یافته است.

نایب رییس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به ترمیم سند تحول بنیادین آموزش وپرورش گفت: ترمیم این سند با اتکا به مدرسه و معلم انجام می شود.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در مناطق روستایی سکونت دارند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره