اخبار برگریده
شنبه, 29 ارديبهشت 1403 08:36

چهارشنبه, 12 ارديبهشت 1403 ساعت 09:17
  • .

شهید مطهری الگویی برای شناخت حق است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: الگو و اسوه قرار دادن راه و روش زندگی شهید مطهری می تواند تضمینی برای رشد، ترقی و شناخت حق قلمداد شود.

به گزارش نسیم امروز به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد در این پیام که به مناسبت 12 اردیبهشت سالروز شهادت شهید مرتصی مطهری و روز معلم صادر شده ، آورده است: شهید بزرگوار مرتضی مطهری بدون شک یکی از نخبگان و متفکران جامعه اسلامی است که راه طریقت، علم، آگاهی و جستجوگری را به عنوان متعالی ترین اندیشه ها در مسیر زندگی جوانان قرار داد تا دریچه حقیقت، فضیلت و معرفت را به روی همگان بگشاید.

این پیام افزوده است: داشتن روحیه تواضع علمی و حقیقت طلبی از مشخصه بارز جامعه معلمان و آموزگاران، این تلاشگران بی ادعای عرصه علم و تربیت است و با چنین رویکردی، جامعه پویایی و بالندگی مسیر خود را خواهد یافت.

استاندار خراسان شمالی در این پیام ابراز امیدواری کرد که به لطف خداوند متعال با تلاش و همت معلمان، مربیان نسل آینده و معماران آینده جامعه، شاهد شکوفایی هرچه بیشتر علم، ‌دانش و پرورش دانش آموزان این خطه از میهن اسلامی ایران اسلامی باشیم.

۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری در سال ۱۳۵۸، در تقویم رسمی کشور روز معلم نامگذاری شده است.

۱۴ هزار معلم و فرهنگی در مدارس دولتی خراسان شمالی مشغول به خدمت هستند که ۵۳ درصد از آنان بانوان هستند همچنین ۶ هزار معلم تدرس در مدارس غیردولتی استان را بر عهده دارند.

بیش از ۱۹۳ هزار دانش آموز خراسان شمالی در بیش از ۲ هزار مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره