اخبار برگریده
دوشنبه, 17 ارديبهشت 1403 19:27

شنبه, 17 تیر 1402 ساعت 07:36
  • .

علی(ع) الگویی بی نظیر برای مدیران حکومت اسلامی است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: امام علی(ع) الگویی بی نظیر برای مدیران حکومت اسلامی است به گونه ای که همه باید ایشان نگاهی عدالت محور در جامعه داشته باشند.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در آیین عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: حضرت علی(ع) همواره سعی می کرد همانند مردم عادی زندگی و عدالت را در تمامی امور جامعه رعایت کند.

وی افزود: این امام بزرگوار نه تنها در برخورد با مردم بلکه با اعضای خانواده اش نیز بهترین رفتار را داشت تا جایی که باید از ایشان به عنوان برترین الگو برای تحکیم بنیان خانواده در یک جامعه اسلامی نام برد.

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه واقعه غدیر باید در جامعه تبیین شود، گفت: عید غدیر از بزرگترین اعیاد است و در آموزه های دینی به مهم بودن این عید بسیار تاکید شده است.

وی اضافه کرد: مساله غدیر باید مثل فرهنگ عاشورا که مردم خود را وقف امام حسین (ع) کرده اند، پررنگ و گسترش یابد.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه امامت و ولایت جامعه را به سمت تعالی و عقاید راستین سوق می دهد، گفت: پیامبران و امامان عدالت را در جامعه گسترش دادند و همچون مردم زندگی کردند اما آنگاه که مدیریت به دست مقام پرستان افتاد، این رهبران جنگ و فساد در جامعه ایجاد کردند.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: حضرت علی(ع) مدیریت آسمانی داشت و این نوع مدیریت حافظ دین، ارزش ها، اعتقادات و حتی جغرافیای مرزها است.

هم افزایی دستگاه ها برای کمک به مناطق کم برخوردار

امام جمعه بجنورد با تاکید بر هم افزایی دستگاه ها برای کمک به مناطق کم برخوردار، گفت: با همکاری دستگاه های اجرایی باید مناطق کم برخوردار هر شهرستانی شناسایی و در هر محله ای خانه امداد، هلال، بهزیستی و احسان برای رفع مشکلات تشکیل شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: چهره محرومیت باید در استان کمرنگ شود و در این زمینه نیازمند مشارکت تمامی دستگاه های اجرایی و نهاد های حمایتی هستیم.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره