اخبار برگریده
پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 00:40

پنج شنبه, 15 تیر 1402 ساعت 13:01
  • .

تاکید نماینده ولی فقیه بر همکاری تمامی دستگاه‌ها در اجرای طرح ۲۰۲۰

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: طرح ملی توانمندسازی و تحول اجتماع‌محور 2020 با هدف رفع محرومیت زدایی استان در حال اجرا است و تمامی نهادها باید همکاری کنند.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در همایش طرح ۲۰۲۰ محلات کم برخوردار خراسان شمالی که با حضور علی آقامحمدی، رییس ستاد توانمندسازی محلات کشور در مصلای بجنورد برگزار شد اظهار کرد: مقام معظم رهبری بر مبارک بودن این طرح تاکید کردند و باید خروجی این کار مشخص شود.

وی بیان کرد: تمامی دستگاه ها و به ویژه متولیان این طرح با برنامه پیش بروند و برای ارایه خدمت به این مناطق از یکدیگر پیشی گیرند.

امام جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: خدماتی که توسط این طرح انجام شده را باید نسبت به سال‌های ابتدایی این طرح بررسی و مقایسه کنند تا ضعف ها و نقاط قوت مشخص شود.

وی عنوان کرد: در راستای اجرای این طرح در کنار توجه به مناطق محروم حاشیه شهر زمینه توجه ویژه به شهرستان های محروم نیز فراهم شده است.

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه مسائل و مشکلات این مناطق توسط دستگاه‌های دولتی مرتبط شناسایی می شود و اقدامات لازم برای رفع این چالش ها صورت می گیرد ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی استان در راستای محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار استان تلاش کنند و با همه توان برای حل مشکلات وارد شوند.

ضرورت توجه ویژه به منظر محلات کم برخوردار

استاندار خراسان شمالی نیز در ادامه همایش گفت: پس از اجرایی شدن طرح توانمندسازی محلات کم برخوردار باید توجه ویژه ای به سیما و منظر این محلات به عنوان یک اولویت مهم انجام شود.

محمدرضا حسین نژاد افزود :توانمند سازی و تحول اجتماعی باید توسط افراد محلات کم برخوردار انجام شود و مدیران دستگاه های اجرایی نیز در پیشبرد این اهداف کمک خواهند کرد.

وی اظهار کرد: آغاز توانمند سازی محلات کم برخوردار و تقسیم کار دستگاه های اجرایی متولی در استان و هدف گذاری ها انجام شده است.

علی آقامحمدی، رییس ستاد توانمندسازی محلات کشور به همراه حبیب الله آسوده معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) امروز پنجشنبه در سفر به خراسان شمالی ضمن افتتاح نمایشگاه توانمندی های کمیته امداد از محلات کمتر برخوردا بجنورد بازدید خواهد کرد./ ایرنا

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره