اخبار برگریده
پنج شنبه, 09 فروردين 1403 19:32

چهارشنبه, 10 ارديبهشت 1399 ساعت 10:10
  • .

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی به عنوان رئیس کمیته مدیریت بحران استان منصوب شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از انتصاب مدیرکل این اداره به عنوان رئیس کمیته مدیریت بحران استان خبرداد.

به گزارش نسیم امروز، سید داود دانشمند اظهار کرد: با صدور نامه ای از سوی جانشین وزیر در ستاد مدیریت بحران وزارت متبوع ، سید عبدالمجید نژاد صفوی، مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی به عنوان رئیس کمیته مدیریت بحران استان (دستگاه های اجرایی تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان ) با هدف سیاستگذاری ، برنامه ریزی و هماهنگی ، انسجام در زمینه اجرا و نظارت و ایجاد وحدت رویه منصوب شد .

در متن این حکم خطاب به مدیر کل راه و شهر سازی خراسان شمالی آمده است :

باهدف اعمال فرماندهی واحد درامر سیاست گذاری،برنامه ریزی و هماهنگی،انسجام در زمینه اجرا و نظارت،ایجاد وحدت رویه و به منظور استفاده از تمامی ظرفیت های آن استان در حوزه تخصصی مراحل چهارگانه نظام جامع مدیریت بحران و با استناد به تبصره 8 ماده 9 دستورالعمل اجرایی ستاد مدیریت بحران وزارت متبوع ، به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس کمیته مدیریت بحران آن استان منصوب می گردید.

در ادامه این ابلاغ آمده است : انتظار می رود با اتکال به پروردگار یکتا و کوشش مجدانه در عملیاتی نمودن اهداف و وظایف مندرج در دستورالعمل یاد شده نسبت به برگزاری مستمر آن کمیته اقدام و گزارش های مربوطه به صورت منظم به دبیرخانه ستاد اعلام گردد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره