اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 08:05

سه شنبه, 21 ارديبهشت 1400 ساعت 15:50
  • .

رسانه ها با ایجاد فضای امید و نشاط بستر مشارکت حداکثری را فراهم کنند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت:رسانه با ایجاد فضای امید و نشاط مردم را برای حضور حداکثری در انتخابات تشویق کنند.

حسین فرخنده در بازدید از دفترخبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی (بجنورد) اظهار داشت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ماه سال جاری باعث تقویت نظام جمهوری اسلامی در عرصه داخلی و بین المللی می شود.

وی اضافه کرد : مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در فضای امید و نشاط و بیان کارآمدی نظام ایجاد می شود و رسانه ها با انعکاس دستاوردها و عملکرد نظام می توانند این فضا را در کشور ایجاد کنند.

دبیر شورای اطلاع رسانی استانداری خراسان شمالی اظهار داشت : قطعا در فضای تخریب و اتهام زنی انگیزه مردم برای مشارکت حداکثری کاهش خواهد یافت و این کاهش مشارکت به ضرر تمام نیروهای دلسوز و وفادار به نظام می شود.

فرخنده تصریح کرد : در شرایطی که رسانه های معاند به دنبال ایجاد یاس و نامیدی در مردم برای کاهش مشارکت در انتخابات و ارتباط آن با ناکارآمدی نظام پیش می روند، انتظار می رود رسانه های داخلی در جهت تقویت بنیان نظام و بستر سازی حضور حداکثری گام بردارند.

مدیرکل فرهنگ فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی همدلی، اتحاد و روشنگری را از عوامل مشارکت حداکثری در انتخابات برشمرد و تصریح کرد: نقش رسانه ها و فضای مجازی در روشنگری و هدایت افکار عمومی در موضوعاتی مانند انتخابات بر کسی پوشیده نیست.

فرخنده گفت: نقش خبرگزاری جمهوری اسلامی در بیان عملکرد و دستاوردهای نظام قابل تقدیر است و باید رسانه ها با این نگاه مردم را تشویق به مشارکت حداکثری در انتخابات کنند .

وی خواهان تداوم بیان دستاوردهای نظام از سوی ایرنا شد.

سیزدهمین دوره انتخابات رییس جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و عشایری به همراه میاندوره ای پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خردادماه در استان خراسان شمالی برگزار می شود.

هم اکنون ۳۷ پایگاه خبری در استان خراسان شمالی مجوز فعالیت دریافت دارند.

استان خراسان شمالی با جمعیت حدود ۹۰۰ هزار نفری در شمالشرق ایران قرار دارد که ۵۶ درصد از جمعیت این استان در شهرها و مابقی در روستاها سکونت دارند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره