اخبار برگریده
جمعه, 31 فروردين 1403 17:29

شنبه, 01 خرداد 1400 ساعت 18:22
  • .

انتخابات سالم و پرشور تایید نظام اسلامی است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

یک استاد دانشگاه انتخابات را در کشور رخدادی بسیار مهم دانست و گفت: انتخابات سالم و پرشور تایید نظام اسلامی است.

عباس کیفی در گفتگو با نسیم امروز، اظهار کرد: انتخابات سالم و پرشور، با حضور حداکثری ملت ایران، تایید چهره نظام و انقلاب اسلامی است که موجب ناامید شدن دشمنان می‌شود و این حماسه حضور توسط مردم خلق خواهد شد.

وی گفت: امروزه چشم دشمنان به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در ایران و میزان حضور و مشارکت مردم در آن است از این رو باید با حضور حداکثری به جهان ثابت کنیم که پای نظام و آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده ایم.

کیفی راه برون رفت از مشکلات، راه مبارزه با استکبار، برقراری عدالت، دستیابی به اهداف انقلاب را نیازمند حضور حداکثری در انتخابات دانست و خاطرنشان کرد: امروز اوجب واجبات، شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح است.

این پژوهشگر و مولف کتب قرآنی و مذهبی اظهارداشت: هدف اصلی از پرشور شدن انتخابات باید تقویت روحیه انقلابی جامعه باشد و این امر تنها با امیدآفرینی در جامعه، تبیین عملکرد نظام اسلامی، ترویج اعتماد به نفس ملی، مبارزه با روحیه بی تفاوتی، تبیین مشارکت حداکثری در سایه تقویت همدلی اجتماعی، ترویج لزوم انتخاب اصلح و باورمندی جوانان مومن و انقلابی محقق می شود.

وی با بیان اینکه وظیفه همه ما شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح و شایسته است، بیان کرد: خداوند در قرآن کریم می فرماید: در قیامت خداوند براساس اعمال و آثار اعمال انسان او را محاکمه خواهد کرد، بنابر این اگر کسی در انتخابات حضور نداشته باشد یا شخص اصلحی را انتخاب نکند و سبب بروز مشکل و مصیبتی در کشور شود در روز قیامت مسئول خواهد بود.

این استاد دانشگاه گفت: صبر و استقامت مردم، حضور در صحنه، حفظ اتحاد، همدلی و رعایت همه شئونات سازندگی از الزامات قوی شدن در برابر دشمنان است.

کیفی تاکیدکرد: حضور پرشور، حداکثری و همه‌جانبه گروه‌های مختلف مردم در انتخابات بیانگر همبستگی ملی، خنثی کردن توطئه‌های بی‌شمار دشمنان، مشارکت عمومی در مسائل سیاسی میهن اسلامی و موجب تقویت کشور در سایر عرصه‌های اجتماعی است.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات حتی یکی از خواسته‌های شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی نیز بوده است، افزود: ایران اسلامی میراث‌دار انبیاء و اولیا و شهدای هشت سال دفاع مقدس بوده و از این رو حضور در انتخابات وظیفه دینی، ملی و اجتماعی هر یک از ما است.

کیفی با اشاره به آثار و نتایج حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: حضور آگاهانه و حداکثری در انتخابات موجب اعتبار و آبروی نظام می‌شود و یاس دشمنان انقلاب را در پی دارد، به فرموده مقام معظم رهبری هر کسی که شکوه، عزت و عظمت ملت و ایران را می‌خواهد باید در انتخابات شرکت کند.

این پژوهشگر تأکید نمود: شناخت آگاهانه نامزد‌های انتخابات نقش مهمی در تعیین سرنوشت کشور دارد و یکی از وظایف مردم برای انتخاب فرد اصلح مشورت با افراد آگاه و مورد اعتماد است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره