اخبار برگریده
پنج شنبه, 09 فروردين 1403 14:10

دوشنبه, 14 مهر 1399 ساعت 10:27

ناجا از بدو پیروزی انقلاب اسلامی رسالت خود را به درستی درک کرده است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه ناجا از بدو پیروزی انقلاب اسلامی رسالت خود را به درستی درک کرده است، گفت: امروز اگر امنیت و آسایشی در جامعه وجود دارد در نتیجه جانفشانی های دوران دفاع مقدس است

به گزارش نسیم امروز، سردارعلیرضا مظاهری در دیدار رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: افتخار می کنیم که خداوند متعال به گونه ای سرنوشت ما را رقم زده است که خدمت گذار مردم باشیم و فرمانده و مقتدای ما نیز جانشین امام زمان (عج) در روی زمین است.

وی افزود: نیروی انتظامی در کنار سایر نیروهای مسلح از بدو پیروزی انقلاب اسلامی نشان داده که رسالت خود را به درستی درک کرده و تلاش کرده که این رسالت را به خوبی به سرانجام برساند.

این مقام ارشد انتظامی در استان با تاکید بر اینکه 8 سال دفاع مقدس کارنامه درخشانی برای تمام نیروهای مسلح و خصوصا مردم است، تصریح کرد: حضور پر رنگ ناجا در حین دفاع مقدس با توجه به قائله هایی که وجود داشت در کنار حضور در جبهه های حق علیه باطل، امنیت و آرامش درون کشور را نیز بر عهده داشت.

سردار مظاهری با بیان اینکه ناجا از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون شهدای زیادی را تقدیم نظام اسلامی کرده است، یاد آور شد: این موضوع به گونه ای است که تعداد شهدای ناجا با شهدای دفاع مقدس برابری می کند.

این مقام ارشد انتظامی در استان با تاکید بر اینکه هدف نیروی انتظامی در انجام وظیفه، جلب رضایت خداوند متعال است، گفت: در انتخابات سال 1400 که قطعا مهمتر از انتخابات سالهای گذشته است، لذا لازم است تا با آمادگی سیاسی بالا در این حوزه ورود کنیم.

سردار مظاهری با اشاره به اینکه توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار رمز موفقیت در ماموریت ها است، تصریح کرد: خدمت به نظام اسلامی، انقلاب و رهبری از روی عشق و علاقه بوده و خدمت رسانی به مردم عزیز را باعث افتخار خود می دانیم.

"عابدین عابدی مقدم " رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان نیز در ادامه این دیدار با تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی برای ارتقاء نظم و امنیت اظهار داشت: امروز نیروی انتظامی همواره مورد اعتماد رهبری بوده و همین موضوع اهمیت این نیرو را می رساند.

وی با اشاره به اینکه شما عزیزان باید قدر خودتان را بدانید که امروز مقام معظم رهبری با اقتدار و افتخار از این نیرو یاد می کنند، تصریح کرد: نیروی انتظامی به شکر خداوند متعال در تمام ماموریت های خود به درستی و به خوبی درخشیده است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه ناجا امروز در جامعه از یک جایگاه بسیار موثر و ارزشمندی برخوردار است، افزود: خدمت به مردمی که همواره پشتوانه نظام اسلامی بوده اند نعمت بسیار ارزشمندی است.

وی همچنین با بیان اینکه پلیس همواره و با تمام توان در تمام صحنه ها حضوری پررنگ داشته است، یاد آور شد: امیدواریم تا در انتخابات 1400 با همکاری و هم افزایی خاصی که تا کنون وجود داشته بتوانیم قدم بزرگی برای اقتدار نظام اسلامی برداریم.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره