اخبار برگریده
یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 14:25

دوشنبه, 06 تیر 1401 ساعت 08:18

چند خبر کوتاه از نیروی انتظامی خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

واژگونی پیکان وانت و مجروحیت پنج نفر، دستگیری عامل فروش داروهای غیر مجاز و....از جمله اخبار کوتاه حوزه نیروی انتظامی این استان است.

به گزارش نسیم امروز، فرمانده انتظامی بجنورد اظهار داشت: در پی اعلام خبری مبنی بر واژگونی یک دستگاه پیکان وانت در محور روستایی "ناوه-بجنورد" به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ سریعا عوامل انتظامی پاسگاه "قزلقان" و پلیس راه به محل اعزام شدند.

سرهنگ مسعود وحیدی گفت: با حضور عوامل انتظامی در صحنه مشخص شد یک دستگاه پیکان وانت با پنج سرنشین به علت نامعلومی در محور فرعی روستای "ناوه" واژگون شده است.

وی افزود: هر پنج سرنشین پیکان وانت مجروح و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

دستگیری عامل فروش داروهای غیر مجاز در فضای مجازی

رییس پلیس فتا خراسان شمالی گفت: در راستای رصد فضای مجازی توسط ماموران پلیس فتای استان به عامل فروش داروهای غیر مجاز در فضای مجازی مشکوک و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ یوسف شاکری افزود: با بررسی موضوع ماموران فردی که در فضای مجازی اقدام به فروش انواع داروهای غیر مجاز می کرد شناسایی و دستگیر شد.

وی گفت: در نهایت متهم به بزه انتساب اقرار و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

شکارچی غیر مجاز در چنگال پلیس

فرمانده انتظامی گرمه گفت: ماموران مواد مخدر و کلانتری مرکزی شهرستان گرمه در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی تیبا مشکی مشکوک که جهت بررسی بیشتر آن متوقف کردند.

سرهنگ محمدرضا قائمی نژاد گفت: ماموران از صندوق عقب خودرو توقیف شده دو بهله پرنده شکاری کمیاب را کشف و پس از آن شکارچی را همراه با خودرو به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی با اشاره به اینکه ۲ قطعه پرنده شکاری کمیاب به اداره محیط زیست شهرستان تحویل داده شد، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

دستگیری ۹ معتاد متجاهر در اسفراین

فرمانده انتظامی اسفراین گفت:در پی دریافت گزارشات و اخبار مردمی مبنی بر اینکه تعدادی افراد معلوم الحال در یکی از محله ها خانه ای را تبدیل به پاتوق خرید و فروش و استعمال مواد مخدر صنعتی کرده اند.

سرهنگ محمد روهنا افزود : ماموران با انجام تحقیقات میدانی در یک عملیات غافلگیرانه ۹ نفرمعتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر را که در حال استعمال مواد مخدرصنعتی بودند ، دستگیر کردند.

وی گفت: در بازرسی صورت گرفته، ۶ گرم مواد مخدر صنعتی و آلات و ادوات مصرف و دستگاه های توزین موادمخدر کشف و پاتوق این افراد نیز پاکسازی شد.

وی افزود: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره