اخبار برگریده
پنج شنبه, 09 فروردين 1403 21:47

دوشنبه, 04 مهر 1401 ساعت 07:40

پایان ناهنجاری ها و تجمعات غیرقانونی در خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی از پایان ناهنجاری ها و تجمعات غیرقانونی در این استان خبرداد و گفت: مردم ولایتمدار استان از توطئه دشمنان آگاه شدند.

به گزارش نسیم امروز، سرهنگ سجاد نامور اظهار داشت: نیروهای بسیج، سپاه، پلیس و نیروهای خودجوش برای برقراری امنیت در استان شب گذشته به حالت آماده باش بودند ولی مورد خاصی از ناهنجاری مشاهده نشد.

وی با اشاره به اینکه در سه شب گذشته تجمع غیرقانونی در استان برگزار نشده و امنیت در شهرهای مختلف برقرار است افزود: پلیس با تمام ظرفیت و با استفاده از تمامی نیروهای خود برای مقابله با هرگونه هنجارشکنی آماده است و با مقتدرانه با هنجارشکنی برخورد می کند.

سرهنگ نامور با اشاره به برگزاری راهپیمایی منسجم و خودجوش مردمی در حمایت از فراجا گفت: این راهپیمایی نشان داد که مردم همواره در کنار نیروی انتظامی هستند و ثابت کردند که در مقابل دشمنان و اغتشاشگران هرگز کوتاه نخواهند آمد.

وی همکاری مردم با پلیس را لازمه تامین نظم و امنیت عنوان کرد و افزود: اگر همکاری و همراهی مردم نباشد، پلیس به تنهایی نمی تواند ماموریت های خود را به خوبی انجام دهد.

وی با بیان اینکه تامین و ارتقای امنیت و آرامش در جامعه و به ویژه ایجاد احساس امنیت برای شهروندان خط قرمز پلیس است افزود: خوشبختانه مردم، همیشه و در تمام صحنه ها، پلیس را در برقراری امنیت و حفظ دستاورد های نظام اسلامی یاری می کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: از خانواده ها انتظار می رود مراقب فرزندان باشند و از حضور آنان در تجمع های غیرقانونی جلوگیری و ممنانعت کنند. / ایرنا

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره