اخبار برگریده
چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403 10:04

پنج شنبه, 10 مهر 1399 ساعت 19:09

وقوع بیش از یک هزار تصادف در محور های خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

فرمانده انتظامی استان از وقوع یک هزار و 332 فقره تصادف در محور های سطح استان در طول سال جاری خبر داد.

به گزارش نسیم امروز، سردار علیرضا مظاهری با اعلام جزئیات این خبر گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد 89 مورد تصادف فوتی در محور های سطح استان به وقوع پیوسته که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 2 درصد کاهش داشته است.

وی افزود: در طول این مدت در اثر تصادف جاده ای 108 نفر جان خود را از دست داده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 4 درصد کاهش داشته است

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تصادفات جرحی نیز در این مدت 29 درصد کاهش داشته، افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد 726 مورد تصادف جرحی در جاده های خراسان شمالی به وقوع پیوسته است که 890 نفر در این تصادفات مجروح و به مراکز درمانی منتقل شده اند.

سردار مظاهری به وقوع تصادفات خسارتی در سطح محور های استان نیز اشاره کرد و گفت: در این مدت همچنین 517 فقره تصادف خسارتی نیز به وقوع پیوسته که این رقم نسبت به سال قبل خوشبختانه با کاهش 31 درصدی همراه بوده است.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی به وقوع حوادث رانندگی در محور های سطح استان از ابتدای طرح تابستانه تا پایان این طرح نیز اشاره کرد و گفت: از ابتدای شروع طرح تابستانه پلیس راه 54 فقره تصادف فوتی به وقوع پیوسته که خوشبختانه این رقم در مقایسه با طرح تابستانه سال قبل 2 درصد کاهش را نشان می دهد.

این مقام ارشد انتظامی در استان همچنین با بیان اینکه در اثر این تصادفات 63 نفر فوت کردند، تصریح کرد: آمارها نشان می دهد که خوشبختانه تعداد متوفیان در مقایسه با طرح تابستانه سال قبل 2 درصد کاهش داشته است.

وی به حوزه تصادفات جرحی نیز اشاره کرد و گفت: از ابتدای این طرح در سال جاری 442 فقره تصادف جرحی نیز در جاده های استان به وقوع پیوسته که در مقایسه با مدت مشابه 24 درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی همچنین با بیان اینکه در این طرح 539 نفر مجروح شده اند که در مقایسه انجام شده با سال قبل خوشبختانه این رقم 24 درصد کاهش را نشان می دهد، افزود: از ابتدای شروع طرح تابستانه در سال جاری 775 فقره تصادف به وقوع پیوسته که 279 فقره از این تصادفات مربوط به تصادفات خسارتی بوده است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره