اخبار برگریده
پنج شنبه, 30 فروردين 1403 11:37

شنبه, 30 فروردين 1399 ساعت 12:01

رفع آلودگی ۳ هزار نقطه آلوده جهت کاهش خطرهای احتمالی شیوع ویروس کرونا

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در مسیر مبارزه با کرونا با همکاری و هم‌افزایی نهادهای مختلف در این جهاد عمومی حضور فعالی دارد.

به گزارش نسیم امروز، سردار ابوالقاسم چمن در جلسه ستاد استانی کرونا اظهار داشت: کمیته رفع آلودگی و جنگ بیولوژیک سپاه استان با به‌کارگیری بیش از ۲۷ هزار و ۲۰۰ نفر نیرو اقدام به رفع آلودگی نزدیک ۳ هزار نقطه آلوده جهت کاهش خطرهای احتمالی شیوع این ویروس منحوس کرده است.

فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی گفت: کمیته رفع آلودگی و جنگ بیولوژیک سپاه استان با به‌کارگیری بیش از ۲۷ هزار و ۲۰۰ نفر نیرو اقدام به رفع آلودگی نزدیک ۳ هزار نقطه آلوده جهت کاهش خطرهای احتمالی شیوع این ویروس منحوس کرده است.

وی در ادامه افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه جوادالائمه خراسان شمالی با سلسله اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی اقدام به کشف نزدیک ۳ هزار بطری حاوی الکل، بیش از ۴ هزار ماسک و ۱۲ هزار جفت دستکش کردند.

ابوالقاسم چمن با اشاره به حضور همیشگی گروه‌های جهادی در بزنگاه‌های مختلف در کشور از فعالیت بیش از ۳ هزار گروه جهادی در عرصه‌های مختلف مبارزه با این بیماری در خراسان شمالی خبر داد.

فرمانده سپاه جواد الائمه خراسان شمالی از فعالیت گسترده کادر درمانی بسیج جامعه پزشکی با درمانگاه‌های مختلف استان گفت و افزود: کمک به کادر درمانی در قالب فعالیت‌های جهادی نیز بخشی از فعالیت پزشکی سپاه استان است.

سردار چمن در این باره تصریح کرد: ۵۴۲ نفر روز پزشک متخصص، ۸۱۲ نفر روز پزشک عمومی، ۱۶۲۴ نفر روز پرستار و ۷۴۲ نفر روز بهداشت کاران، مجموعه کادر درمانی هستند که به صورت افتخاری با بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی جهت مبارزه با بیماری کرونا همکاری و مجاهدت کردند.

وی بیان کرد: کمیته تامین و توزیع اقلام با حمایت از کارگاه‌های تولیدی و به کمک سایر نیروهای انقلابی ۲۹۵ کارگاه تولیدی ماسک را برپا کردند که با فعالیت آن‌ها بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار ماسک بهداشتی در سطح استان تهیه می‌شود.

سردار چمن از تهیه و توزیع ۱۱۷ هزار لیتر مواد ضدعفونی به عنوان بخش دیگری از پشتیبانی سپاه جوادالائمه در تامین نیازهای بهداشتی مردم استان خبر داد.

وی از اهدای ۱۲۵ هزار بسته بهداشتی به روستاییان خراسان شمالی خبر داد و اظهار کرد: در این مدت با کمک خیرین و تشکل‌های انقلابی اقدام به توزیع بیش از ۷ هزار بسته معیشتی به ارزش تقریبی هر کدام ۲۵۰ هزار تومان در میان نیازمندان کرده‌ایم.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره