اخبار برگریده
چهارشنبه, 12 ارديبهشت 1403 13:52

یکشنبه, 17 ارديبهشت 1402 ساعت 09:59

توزیع پنج میلیارد تومان کمک مومنانه در خراسان‌شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد گفت: بسیجیان و نیکوکاران با مشارکت بنیاد احسان چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان کمک مومنانه در بین نیازمندان مناطق کم برخوردار و روستایی استان توزیع کردند.

به گزارش نسیم امروز، سرهنگ عباسعلی ریحانی اظهار کرد: این کمک های مومنانه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در قالب رزمایش مواسات و همدلی با توزیع چهار هزار بسته معیشتی در شهرستان بجنورد و ۴۰ سری جهیزیه در سطح استان آغاز شد.

وی افزود: ارزش ریالی هر بسته معیشتی ۸۰۰ هزار تومان و هر بسته شامل کالاهای اساسی شامل برنج، روغن، مرغ، انواع حبوبات، ماکارونی و رب گوجه فرنگی و خرما است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد ادامه داد: همچنین ۴۰ سری جهیزیه نیز در بین زوج های جوان نیازمند این استان توزیع شد که هر سری جهیزیه شامل یخچال، لباسشوی، گاز، تلویزیون، قالی، قابلمه است.

سرهنگ ریحانی ارزش هر سری جهیزیه را ۴۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: در مجموع یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان نیز برای تهیه این جهیزیه ها هزینه شده است.

بسیج سازندگی ۲ رسالت قرار گاه سازندگی و محرومیت زدایی و قرار گاه اقتصاد مقاومتی و اشتغال را با کمک خیران و سازمان ها و ارگان های حمایتی و موسسه های خیریه را بر عهده دارد که هرساله در بخش های مختلف به محرومان خدمات ارایه می دهد و در مجموع در سال گذشته ۳۵ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

گفتنی است: بسیجیان خراسان شمالی در ۲۲ گروه اقشار بسیج سازماندهی شده‌اند و حدود ۳۰۰ هزار بسیجی در ۹۹۸ پایگاه استان فعال هستند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره