اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 16:53

سه شنبه, 31 مرداد 1402 ساعت 12:09
  • .

صدور یک هزار پروانه صنفی در خراسان‌شمالی در دولت سیزدهم

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: هزار و ۲۴۷ واحد صنفی جدید استان در دولت سیزدهم پروانه کسب دریافت کردند که این امر نشان از تسهیل در فرآیند اخذ مجوزهای کسب و کار دارد.

به نسیم امروز به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت، حسین حاجی‌بگلو در این خصوص اظهار کرد: شفافیت در زمینه صدور مجوزها، تسهیل‌گری و تسریع در فرآیند اخذ مجوز کسب‌وکار از اقدامات مهم دولت سیزدهم به شمار می رود.

وی افزود: تاکید دولت سیزدهم، ایجاد شفافیت است تا در گذر زمان، رانت ها و عوامل فساد شناخته و کنار گذاشته شوند و در این فضای تحریمی که دشمنان خارجی و داخلی از هر سو، اقتصاد و معشیت مردم را هدف قرار داده اند از بحران خارج شد و تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: پیش از این فعالان اقتصادی با فرآیند پر پیچ و خم، طاقت‌فرسا و فرسایشی برای دریافت مجوز مواجه می شدند که نتیجه این اقدام، نارضایتی فعالان در شروع فعالیت کسب و کار بود و این موضوع به جای تسهیل گری برای فعالان این عرصه، بیشتر اثر فرسایشی داشت.

وی یادآور شد: تعداد کل واحدهای صنفی استان ۳۸ هزار و ۱۷۳ واحد صنفی در زمینه های مختلف توزیعی، خدماتی، تولیدی و خدمات فنی فعالیت دارند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره