اخبار برگریده
پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 08:39

چهارشنبه, 31 خرداد 1402 ساعت 13:08
  • .

محدودیت‌های مصرف برق به تولید آسیب وارد نکند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: محدودیت مصرف و قطع برق نباید سبب آسیب به تولید به ویژه در بخش کشاورزی شود.

به گزارش نسیم امروز، محمدرضا حسین نژاد در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی خراسان شمالی اظهار کرد: اعمال محدودیت های مصرف برق موجب قطعی برق چاه‌های کشاورزی می شود و باید در این زمینه چاره اندیشی شود.

وی خاطرنشان کرد: کشاورزی اولویت نخست توسعه این استان معرفی شده است بنابراین توجه بهرونق تولید در این بخش بسیار اهمیت دارد.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه تعادل بخشی انرژی در کشور متفاوت است تصریح کرد: تصمیم‌گیری درست و عدم آسیب به تولید به ویژه بخش کشاورزی مهم است چونکه تولید پایه و اساس اقتصاد کشور را تشکیل می دهد.

وی بر رفع مشکلات موجود در چاه‌های کشاورزی و ذخیره آب در استخرهای ذخیره تاکید کرد و گفت: کشاورزان نباید درگیر چنین موضوعاتی باشند.

حسین نژاد ادامه داد: اتاق بازرگانی با انتخاب افراد توانمند برای ارتقای صادرات استان گام بردارد و تربیت تجار و بازرگانان به منظور افزایش صادرات باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی در ادامه این جلسه گفت: دستگاه های اجرایی تسهیلات سفر رییس جمهور به استان را پیگیری کنند.

ناصر فخر موحدی به اجرای طرح توسعه زنجیره های تولید ارزش راهبردی در استان اشاره کرد و گفت: در حوزه فولاد، سیمان، پتروشیمی، آلومینا، گیاهان دارویی، نوغانداری، زنبور عسل و صنایع پایین دستی زنجیره ارزش تعریف شده است و باید این هشت زنجیره ها پیگیری شود. / ایرنا

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره