اخبار برگریده
پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 11:31

چهارشنبه, 31 خرداد 1402 ساعت 16:33
  • .

توسعه استان با تقویت تولید ، صادرات و جذب سرمایه گذاران رخ می دهد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی توسعه استان را در گرو تقویت تولید ، صادرات و جذب سرمایه گذاران دانست و بر تحقق اهداف اقتصادی و تجاری استان تاکید کرد.

به گزارش نسیم امروز، محمد رضا حسین نژاد در دیدار اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی استان تقویت صادرات ، تولید و جذب سرمایه گذاران را مهم ترین عامل توسعه و پیشبرد اهداف اقتصادی و تجاری استان عنوان کرد.

وی با تاکید بر برگزاری نشست های مستمر با اتاق بازرگانی افزود: با برگزاری چنین نشست هایی بدون شک راهکار بهتری برای توسعه تولید یافت می شود .

حسین نژاد اظهار داشت : برای صنایع فعال باید درصدد ایجاد بازاریابی بیشتر ، برای صنایع نیمه فعال، فعال شدن و برای صنایع راکد هم نقاط ضعف آنها را باید پیدا کنیم که برای تحقق این مهم نیازمند تعامل بیشتر اتاق بازرگانی با مجموعه معاونت اقتصادی استانداری هستیم.

وی با تاکید بر ارائه کارنامه قابل قبول در حوزه تجارت خاطرنشان کرد: با گزارش کارهای خوب در خصوص افزایش صادرات و دلگرمی صادرکنندگان و تولید کنندگان می توان کارنامه قابل قبولی ارائه داد.

استاندار خراسان شمالی افزود: تمام دغدغه های ما باید این باشد که کشورهای هدف صادرات افزایش یابد ‌. استاندار خراسان شمالی گفت: حمل و نقل بار از موضوعات مهم است که امیدواریم به زودی راه آهن اسفراین نیز راه اندازی شود ضمن آنکه استفاده از بندر امیر آباد برای انتقال بار هم مهم تلقی می شود.

گفتنی است: هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی استان پیش از دیدار با استاندار ، در دفتر حوزه ی معاونت اقتصادی حضور یافته و نشست مشترکی را با حضور معاون امور اقتصادی استاندار برگزار کردند و دغدغه ها، مشکلات و درخواست های خود را مطرح کردند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره