اخبار برگریده
دوشنبه, 17 ارديبهشت 1403 04:39

شنبه, 12 آذر 1401 ساعت 09:10
  • .

پرداخت ۳۲ درصد از تسهیلات به بانوان خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرعامل صندوق توسعه کارآفرینی امید گفت:۳۲ درصد تسهیلات این صندوق به بانوان کارآفرین پرداخت شده است و ۴۰ درصد شاغلان زن هستند.

به گزارش نسیم امروز، نعمت الله رضایی در آیین افتتاح سه طرح تولیدی در شهرستان شیروان خراسان شمالی بابیان اینکه خراسان شمالی سه درصد از حجم تسهیلات صندوق کارآفرینی امید را به خود اختصاص داده است افزود: امسال هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به طرح های خرد و کوچک این استان پرداخت شد.

این مقام مسئول گفت: امسال ۳۴ هزار و ۵۰۰ طرح برای دریافت ۱۵۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به صندوق کارآفرینی امید معرفی شد که از این میزان ۵۱ هزار میلیارد ریال پرداخت شد.

مدیرعامل صندوق توسعه کارآفرینی امید ، با اشاره به تشکیل ۱۰۰ صندوق خرد محلی در کشور گفت: اولویت این صندوق ها حمایت از طرح هایی است که با زیر ۵۰ نفر ظرفیت مشغول به فعالیت هستند که در این زمینه ۱۸ طرح خراسان شمالی مورد حمایت قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: طرح های خرد، کوچک و متوسط بیش از ۸۰ درصد اشتغال جامعه را به خود اختصاص می دهند، ولی منابع محدودی در اختیار صندوق قرار می گیرد و برای ارایه تسهیلات بیشتر نیاز به همکاری مجلس در حمایت از صندوق است.

استاندار خراسان شمالی نیز در آیین افتتاح چند طرح اقتصادی در شهرستان شیروان گفت: ایجاد حتی یک شغل بسیار مهم است تا بتوانیم دغدغه های جوانان و خانواده های آنان را حل کنیم لذا حوزه اشتغال مورد پیگیری های ویژه قرار میگیرد .

دکتر محمد رضا حسین نژاد تحقق ایجاد اشتغال در حوزه های مختلف را نیازمند هدف گذاری دستگاه های اجرایی متولی استان دانست و گفت : از مشاغل خانگی هم در جهت توسعه آن حمایت خواهد شد زیرا یکی از عوامل مهم در رونق اقتصادی استان است .

دکترحسین نژاد خاطرنشان کرد: در ادامه مصوبات سفر رئیس جمهور به استان و تخصیص پانصد میلیارد تومان اعتبار در فاز اول جهت تجهیز چاه ها ، موضوع انتقال آب های شمال به داخل استان را توسعه خواهیم داد ‌.

وی به دیدار اخیر خود با رییس جمهور اشاره کرد و گفت : یکی از مطالبات مهم مطرح شده در این دیدار اختصاص اعتبارات ویژه به حمزه انتقال آب های شمال به داخل استان بود.

وی افزود: با آزاد سازی آب سد ها برای کشاورزی آبی می توان شاهد تحول برای بخش کشاورزی باشیم .

گفتنی است: واحد تولیدی پوشاک، تولید کننده انواع تابلو برق صنعتی و توری فایبر گلاس روز پنجشنبه با حضور مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید کشور، استاندار و جمعی از مسوولان استانی در شهرستان شیروان خراسان شمالی به بهره برداری رسید.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره