اخبار برگریده
پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 18:24

یکشنبه, 23 مهر 1402 ساعت 08:35

حمایت بنیاد برکت از ۶۵۰ طرح اشتغالزایی روستایی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مجری طرح‌های اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان‌شمالی گفت: این نهاد در ۶ ماهه نخست امسال با پرداخت ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات از ۶۵۰ طرح اشتغالزایی استان حمایت کرد.

به گزارش نسیم امروز، جواد عبدی اظهار کرد: این میزان تسهیلات در بیش از ۱۰۰ روستای خراسان شمالی در راستای اشتغالزایی مناطق کمتر برخوردار پرداخت شده است.

وی افزود: تسهیلات اشتغالزایی در زمینه های مختلف از جمله باغبانی، پرورش طیور، تولید کیف و کفش، پرورش زنبور عسل و صنایع دستی پرداخت شد.

عبدی با بیان اینکه این تسهیلات با سود چهار درصد و بازپرداخت پنج ساله اعطا می شود، گفت: این تسهیلات به افراد توانمند روستایی پرداخت می شود و میزان آن بین ۵۰۰ میلیون ریال یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال متغیر است.

مجری طرح‌های اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: بنیاد برکت هم اکنون تمامی شهرستان های استان را برای پرداخت تسهیلات مشاغل خرد روستایی پوشش می دهد.

عبدی با بیان اینکه بنیاد برکت براساس یک الگوی هدفمند اشتغالزایی حرکت می کند، گفت: حمایت های این نهاد تنها محدود به پرداخت تسهیلات نیست بلکه افراد متقاضی با مشارکت شبکه های تسهیلگر از دوره های آموزشی بهره مند می شوند.

وی تصریح کرد: همچنین شبکه های تسهیلگر نقاط ضعف و ظرفیت های هر منطقه را شناسایی می کنند و براساس آن حمایت های لازم انجام می شود.

بنیاد برکت بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و با ﺣﻤﺎیت ﺳﺘﺎد اﺟﺮایی ﻓﺮﻣﺎن ﺣﻀﺮت اﻣﺎم(ره) تاسیس شده است و در زمینه های آموزشی، بهداشتی، برق‌رسانی، آبرسانی، مخابراتی، فرهنگی، آبخیزداری و دامپروری فعالیت می کند.

استان خراسان شمالی یک میلیون نفر جمعیت دارد که حدود ۴۴ درصد آنان در روستاها سکونت دارند./ ایرنا

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره