اخبار برگریده
سه شنبه, 29 اسفند 1402 11:59

سه شنبه, 11 خرداد 1400 ساعت 10:51
  • .

وعده‌های پوچ کاندیداهای ریاست جمهوری توهین به مردم

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که وعده‌هایی که توخالی و پوچ کاندیداهای ریاست جمهوری توهین به مردم است. کاندیداها به جای دادن وعده‌های توخالی به فکر مشکلات معیشتی مردم باشند.

به گزارش نسیم امروزبه نقل از ایسنا ، فداحسین مالکی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری اظهار کرد: اخیرا مقام معظم رهبری بیاناتی درباره‌ی انتخابات مطرح کردند. ایشان شفاف و واضح رهنمودهایی را داشتند محور بر این موضوع بود که کاندیداها مباحث‌شان منطبق با واقعیات روز جامعه باشد از نظر رهبری مهم‌ترین موضوع حل مشکلات معیشتی مردم است تا جایی که ایشان فرمودند کاندیداها مباحث جناح‌ها را در حاشیه قرار داده و توجه به بهبود وضعیت معیشتی مردم و رفع گرفتاری‌شان اولویت قرار دهند.

وی ادامه داد: زمانی کاندیداها می‌توانند توجه به وضعیت معیشتی مردم را به عنوان یک اولویت دنبال کنند که پیگیر مسائل حاشیه‌ای نباشند. نمونه بارز آن دادن وعده‌هایی است که محقق نمی‌شود پیش از این در انتخابات گذشته هم شاهد وعده‌های این چنینی بودیم که نتیجه‌ای نداشت. اکنون این وعده‌های توخالی برای مردم روشن شده و جایگاهی ندارد.

نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دادن وعده‌های پوچ و توخالی کاندیداها توهین به مردم است ملت ما فهیم، باهوش و با درک بالاست که واقعیات را می‌داند. پس به مردم مشکلات را بگویید.

وی ادامه داد: مشکلاتی همچون تورم، گرانی و تحریم‌های آمریکا به جای خود است، اما رئیس جمهور آینده باید به دنبال حذف خودتحریمی باشد بدان معنا که خودمان برای خودمان مشکل ایجاد نکنیم. همه چیز را نباید ربط به تحریم آمریکا داد نمونه بارز آن افزایش چند برابر قیمت مرغ و یا تولیدات داخلی است که هیچ ارتباطی به تحریم آمریکا ندارد، پس به جای هر چیزی راهکار ارائه شود تا مردم بدانند چه‌طور می‌خواهند مشکلات را حل کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: باید ظرفیت‌ها احصاء شده و صادقانه با مردم صحبت کنند قطعا مردم قبول می‌کنند وگرنه حرف‌های حاشیه‌ای و وعده‌های بی‌خود و بی‌جهت مورد قبول مردم نخواهد بود و حتی توهین به ملت است.

آخرین ویرایش در چهارشنبه, 12 خرداد 1400 ساعت 09:10
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره