اخبار برگریده
پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 15:15

شنبه, 09 مرداد 1400 ساعت 08:13
  • .

تحویل کلید ۱۰۰۰ واحد مسکونی به محرومین استان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

با حضور علی بیگ زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی در مراسم افتتاح طرح مسکن محرومین کشور ۱۰۰۰ واحد مسکونی در استان به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه دریافت نسیم امروز، علی بیگ زاده در این مراسم که به صورت وبینار و به ریاست رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد، گفت: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده در دی ماه سال گذشته بین استانداری خراسان شمالی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخت 3 هزار واحد مسکونی برای محرومین استان در دستور کار قرار گرفت.

بیگزاده افزود: تا کنون عملیات اجرایی 1000 واحد مسکونی به پایان رسیده و مورد بهره برداری قرار گرفته است و 2 هزار واحد مسکونی باقیمانده دارای پیشرفت فیزیکی 60 درصدی است که تلاش داریم تا پایان سالجاری به اتمام برسد.

بیگزاده با اعلام اینکه شصت و نه هزار و 549 واحد مسکونی روستایی در استان مقاوم سازی شده است، تصریح کرد: 9 هزار واحد مسکونی از این تعداد در روستاهایی که تبدیل به شهر شده مقاوم سازی شده است.

وی افزود: در طی سه سال اخیر شش هزار و 450 واحد مسکونی بازسازی شده مربوط به سیل سال 98 و چهار هزار واحد مربوط به طرح ویژه سال های 98 و 99 است و پنج هزار واحد مسکونی در دستور کار سالجاری استان قرار دارد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره