اخبار برگریده
پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 17:38

دوشنبه, 04 مرداد 1400 ساعت 12:31
  • .

دیدار مدیران عامل شرکت تعاونی مسکن و خانه مطبوعات با مدیرکل راه و شهرسازی استان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

صبح امروز مدیرعامل تعاونی مسکن اقتصاد رسانه بجنورد و مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های استان با مدیرکل راه و شهرسازی استان دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این دیدار آقایان محسن عظیمی وعلی خادمی گزارشی از وضعیت مسکن خبرنگاران و اقدامات انجام شده در طرح های اقدام ملی و تگن سازه را ارائه وخواستار پیگیری و اقدام هرچه سریعتر در مورد زمین های مشارکتی شدند. همچنین موضوع زمین خانه مطبوعات و رسانه های استان برای احداث ساختمان خانه که در زمان تصدی مدیران کل سابق این اداره کل مطرح و پیگیری شده بود؛ در دستور کار قرار گرفت که با نظر مساعد و دیدگاه مثبت مدیرکل راه و شهرسازی انشاءالله پس از بررسی های کارشناسی در کوتاه مدت، نتیجه آن اعلام خواهد شد.

قاسم قاسمی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در این دیدار با بیان اینکه واگذاری پروژه تگن سازه به شرکت تعاونی مسکن اقتصاد رسانه به پایان رسیده است؛ اظهار کرد: برای رفع مشکل مسکن سایر خبرنگاران نیز از طریق زمین های مشارکتی اقدامات لازم را از طریق مرکز پیگیری خواهیم کرد.

وی قول مساعد داد که در آینده نزدیک پرونده مسکن خبرنگاران با نتیجه قطعی و با واگذاری زمین های مشارکتی، در خراسان شمالی بسته شود.

قاسمی روز خبرنگار را پیشاپیش به جامعه خبری و رسانه ای استان تبریک گفت.

آخرین ویرایش در دوشنبه, 04 مرداد 1400 ساعت 19:03
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره