اخبار برگریده
یکشنبه, 16 ارديبهشت 1403 02:01

جمعه, 23 دی 1401 ساعت 08:05

۴۷۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی تحویل شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: ۴۷۷ واحد مسکن در ۹ ماهه امسال برای مددجویان زیر پوشش این نهاد با اولویت خانواده های ایتام در استان احداث و تحویل آنان شد.

مجید الهی راد مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی اظهار کرد: ۲۵۰ میلیون تومان برای هر واحد مسکونی هزینه شده است که ۲۰۰ میلیون تومان آن تسهیلات مسکن بعنوان آورده مددجو و ۵۰ میلیون تومان نیز به صورت وام بلاعوض پرداخت شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی تصریح کرد: ارائه خدمات کمیته امداد به مددجویان در حوزه مسکن به چند بخش تقسیم می‌شود که در این راستا علاوه بر مساعدت مالی، پشتیبانی فنی و نظارت بر اجرای عملیات ساختمانی را نیز انجام می دهد.

الهی راد با بیان اینکه این نهاد در مجموع سه هزار و ۴۰۶ مورد خدمت در این مدت به مددجویان ارائه کرده است اظهار کرد: در زمینه تعمیرات مسکن مددجویی تا سقف ۱۵ میلیون تومان، احداث فضاهای جانبی شامل(حصار کشی، حمام و سرویس بهداشتی) تا سقف ۲۰ میلیون تومان و در زمینه خرید مسکن تا سقف ۷۰ میلیون تومان به نسبت تعداد عائله به مددجویان کمک بلاعوض پرداخت می کند.

وی بیان کرد: این نهاد پنج مورد مسکن شهری برای مددجویان خریداری کرده است و در زمینه تعمیرات مسکن مددجویان نیز هزار ۳۶۴ مورد تعمیرات انجام داده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی بیان کرد: همچنین این نهاد در این بازه زمانی ۱۵۹ مورد تعمیر و ۱۱۸ مورد دیگر نیز در حال تعمیر و تحویل است.

الهی راد افزود: فعالیت‌های کمیته امداد در حوزه مسکن به مواردی نظیر کمک به خرید مسکن مددجویی، کمک به احداث مسکن مددجویی، کمک به تکمیل واحدهای نیمه تمام، کمک به ساخت فضاهای جانبی و کمک به تعمیر مسکن مددجویی تقسیم می‌شود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره