اخبار برگریده
پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 06:53

چهارشنبه, 12 خرداد 1400 ساعت 04:20
  • .

طرح توسعه معصوم زاده و مفخم بجنورد طرحی ماندگار برای نسل های آینده است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی از کلنگ زنی طرح توسعه حرم امامزاده سید عباس بجنورد در روزهای آتی خبر داد و گفت: اجرای این طرح یک کار ماندگار برای نسل های آینده خواهد شد البته از مدیران متولی، بهترین کارآیی را در اجرای این طرح می‌خواهیم.

به گزارش نسیم امروز، محمد علی شجاعی در جلسه بررسی طرح توسعه حرم امامزاده سید عباس بجنورد با اشاره به اینکه به زودی کلنگ اجرای این طرح به زمین زده می شود، افزود:در اجرای این طرح می توان از نمونه های مدرن سایر شهرهای کشور هم الهام گرفت لذا باید حداکثر استفاده را از تمامی متراژها برد.

وی با اشاره به درآمدزایی این طرح تصریح کرد: باید فضاهایی تعریف شود تا شاهد درآمد پایدار برای اداره این مجموعه باشیم بنابراین نباید حتی از نیم متر فضای این طرح به آسانی گذشت.

شجاعی خطاب به مشاور پروژه افزود: باید بر اساس قانون و استانداردها فضاهای مورد نظر تعریف شود نه بر مبنای اعتقادات. وی اجرای طرح توسعه حرم امامزاده را یک کار ماندگار برای نسل های آینده دانست و خاطرنشان کرد: ضمن اینکه باید مسیر به صورت قانونی طی شود با ایجاد این پروژه مردم باید به سود و منفعت دست یابند نباید کسی متضرر شود.

شجاعی با تاکید بر اینکه در تعریف فضاهای تجاری این طرح نباید خست به خرج داد، افزود: در هر زمینه ای باید مدیریت تبدیل به فرصت و ثروت شود زیرا سرمایه گذار با سرمایه و آورده خود و ما نیز با قرار دادن زمین در اختیار سرمایه گذار امور را پیش می بریم.

استاندار خراسان شمالی در خصوص پروژه مفخم نیز افزود: وقف مانع ساخت نیست و بحث میراث فرهنگی یک موضوع دیگری است که تمام موارد به صورت قانونی مورد پیگیری قرار میگیرد.

شجاعی تاکید کرد: در طراحی بخش های مختلف پروژه های امامزاده و مفخم باید افق پنجاه ساله دیده شود. گفتنی است در این نشست سه ساعته با حضور استاندار، سازمان های اوقاف، شهرداری بجنورد و میراث فرهنگی تمام جزئیات این طرح به صورت دقیق مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا نواقص کار با فعال شدن یک تیم حرفه ای برطرف شود .

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره