اخبار برگریده
یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 01:18

پنج شنبه, 01 تیر 1402 ساعت 11:25

شورای عالی ورزش استان با حضور استاندار تشکیل شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی: تعامل مدیران دستگاه های اجرایی در مسیر تحول ورزش استان الزامی است

به گزارش نسیم امروز، استاندار خراسان شمالی در نخستین جلسه شورای عالی ورزش استان گفت : تقویت و تحول ورزش استان با تعامل و همکاری مدیران دستگاه های اجرایی استان محقق می شود.

محمدرضا حسین نژاد افزود: هر چند اختصاص سهم یک درصد اعتبارات دستگاه های اجرایی به حوزه ورزش اختیاری است اما برای ارتقای جایگاه ورزش استان به عنوان یک تکلیف از دستگاه های اجرایی، خواستار تخصیص آن هستیم .

وی همچنین بر فراهم آوردن زمینه های به کارگیری و استخدام قهرمانان جهانی ناشنوا در دستگاه های اجرایی هم تاکید کرد .

رییس شورای عالی ورزش استان اظهار داشت: ظرفیت واگذاری پروژه ها در اکثر استانها محدود است اما در خراسان شمالی هیچ منعی برای واگذاری پروژه های ورزشی به بخش خصوصی، نداریم.

محمدرضا حسین نژاد در ادامه افزود : تا قبل واگذاری ها، باید در نگهداری پروژه ها و جلوگیری از فرسودگی ها با حمایت وزارت ورزش و جوانان، دقت شود.

وی خاطرنشان کرد: دلایل سوق برخی جوانان به سمت مواد مخدر و عدم توجه به نیازهای جوانان باید بیشتر مورد توجه و ریشه یابی اداره کل ورزش و جوانان قرار گیرد.

شاکری، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان نیز با بیان اینکه براساس قانون، یک درصد از بودجه دستگاههای اجرایی و اداری باید برای توسعه ورزش اختصاص یابد، افزود: ۴۰ درصد از این اعتبارات برای توسعه زیرساختهای ورزشی و سلامت کارکنان همان دستگاه، ۳۰ درصد با هدف توسعه ورزش دانش آموزی در اختیار آموزش و پرورش و ۳۰ درصد هم برای توسعه ورزش عمومی و همگانی در اختیار ورزش و جوانان قرار خواهد گرفت.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره