اخبار برگریده
شنبه, 29 ارديبهشت 1403 09:58

یکشنبه, 16 شهریور 1399 ساعت 11:23
  • .

انتقاد نماینده شیروان از فرآوری اندک شیر در استان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: روزانه ۴۰۰ تن شیر در خراسان شمالی تولید می شود که تنها ۱۰۰ تن آن فرآوری و مابقی به دیگر استان ها ارسال می شود.

به گزارش نسیم امروز، علی جدی در نشست با مدیران هلدینگ کاله برای سرمایه گذاری در شیروان اظهار داشت: ۹۰ درصد کار دامداران به غیر از تولید برای خوراک و فروش است که اگر شرکتی برای سرمایه گذاری باشد آنان هم سود خواهند کرد.

وی گفت: در صورت حضور و سرمایه گذاری کاله در شیروان، پس از شستا (شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی) و موسسه مالی اعتباری ملل این سومین سرمایه گذاری شرکت بزرگ کشور در شیروان خواهد بودکه تحول زیاد در بخش اقتصاد شهرستان ایجاد خواهد کرد.

وی افزود: در وضعیت کنونی اقتصاد کشور بطور قطع جذب سرمایه گذارِ توانمندِ بخش خصوصی با تکیه بر ظرفیت های منطقه، بهترین راه رونق تولید و ایجاد اشتغال در شهرستان است.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه گاوداری ۱۰ هزار راسی با سرمایه گذاری شستا و گلخانه ۱۰۰ هکتاری با سرمایه گذاری هولدینگ ملل در حال اجرا و قرار است کلنگ مجتمع گردشگری بیگان نیز امسال با سرمایه گذاری ملل به زمین زده شود.

شهرستان شیروان ۵۵۰ هزار راس دام سبک و سنگین دارد و ۴۰ درصد عشایر استان در شیروان سکونت دارند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره