اخبار برگریده
چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403 01:34

چهارشنبه, 25 فروردين 1400 ساعت 09:22
  • .

طرح ها و پروژه های ستاد اجرایی فرمان امام( ره) در خراسان شمالی ادامه می یابد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

محمد وحیدی اظهار کرد: در دیدار با رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بر استمرار اجرای طرح ها و پروژه های این ستاد در خراسان شمالی به ویژه طرح های اشتغال زا تاکید کرده است.

وی افزود: در سال گذشته با مساعدت ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، 30 باب مدرسه، 7 باب مسجد، 6 خانه عالم احداث و بیش از یک هزار تسهیلات اشتغالزا به متقاضیان پرداخت شده است.

وحیدی تصریح کرد: پتانسیل خوب و مناسب خراسان شمالی در زمینه تولید گیاهان دارویی، پرورش اسب اصیل ترکمن، نوغانداری، بافت فرش و گلیم و صنایع دستی، پرورش دام سبک و... و توجه به آن با مساعدت های ستاد، می تواند علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار برای مردم استان، ارز آوری مناسبی را برای کشور فراهم سازد.

نماینده مردم 5 شهرستان استان در مجلس شورای اسلامی افزود؛ ستاد اجرای فرمان امام(ره) تا کنون در زمینه توزیع بسته‌های همدلی و احسان، تکمیل و تجهیز اماکن ورزشی و ۹۸ مورد معرفی افراد نابارور جهت درمان، گام های بلندی را برای محرومیت زدایی در این استان برداشته که امیدواریم در سال جاری شاهد مساعدت بیشتر ستاد به این منطقه محروم باشیم.

وحیدی بیان داشت: از ریاست ستاد اجرایی فرمان امام(ره) همچنین برای احداث حداقل ۵ دکل مخابراتی برای ایجاد ارتباط مناسب مناطق فاقد پوشش، اختصاص ماشین آلات راهسازی و عمرانی برای مناطق روستایی و کوهستانی درخواست مساعدت شده است.

وی تصریح کرد: ورود ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به ادامه اجرای تکمیل کارخانه سیمان سمنگان از دیگر مواردی بود که مقرر شد در این زمینه رایزنی های لازم صورت پذیرد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره