اخبار برگریده
پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 14:19

سه شنبه, 16 آبان 1402 ساعت 13:50
  • .

اسرائیل پایه‌های بقای خود را از دست داده است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

دبیر اشراف فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی پایه های بقای خود را از دست داده است و توانایی بازیابی قدرت خود را ندارد.

به گزارش نسیم امروز، سردار حمید بزم شاهی در دوازدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه جواد الائمه(ع) خراسان شمالی، مهمترین اصول قدرت رژیم صهیونیستی را تکیه بر حمایت های خارجی به ویژه آمریکا دانست و افزود: آمریکا خود از درون دچار مشکل شده است و بدلیل دوری جغرافیایی گزینه مناسبی برای حمایت از این رژیم جنایتکار نیست.

وی تکیه بر سیستم اطلاعاتی پیچیده را نیز یکی دیگر از پایه های قدرت اسرائیل دانست و افزود: با وجود اینکه این رژیم سیستم اطلاعاتی بسیار قوی داشت اما جوانان فلسطینی توانستند حماسه ای را خلق کنند که تن آنان را به لرزه انداخت.

دبیر اشراف فرماندهی کل سپاه بیان کرد: اعتماد به ارتش قوی نیز یکی دیگر از پایه های قدرت این رژیم محسوب می شد که این ارتش نیز قدرت و اقتدار خود را از دست داده و شهرک نشینان دیگر اعتمادی به آنان ندارند.

وی تصریح کرد: اسرائیل در طی سالیان توانسته بود با اصول ترس و وحشت در بین دشمنان، خود در جهان قدرتمند جلوه دهد و جنایت های زیادی انجام می داد اما اینک مردم مظلوم فلسطین دیگر ترسی از این رژیم ندارند.

سردار بزم شاهی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه اقدامات محرومیت زدایی و سایر اقدامات سپاه جایگزین کار دستگاه ها و سازمان ها نیست، گفت: سپاه در کنار سازمان و ارگان ها در بخش های مختلف کمک و یاری رسان است.

وی بیان کرد: سپاه توسط اشراف از تمامی اقدامات رصد می کند و حتی برای فعالیت ها و اقدامات کارنامه صادر خواهد کرد.

دوازدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه جواد الائمه(ع)خراسان شمالی با حضور پاسداران، بسیجیان و خانواده های شهدا در سالن مجتمع ایثار بجنورد برگزار و در پایان از تعدادی از خانواده های شهدا تجلیل شدند.

آخرین ویرایش در سه شنبه, 16 آبان 1402 ساعت 23:25
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره