اخبار برگریده
یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 09:06

جمعه, 05 آبان 1402 ساعت 14:46
  • .

عملیات "طوفان الاقصی" رژیم اسرائیل را شکننده تر کرد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

امام جمعه موقت بجنورد گفت: عملیات "طوفان الاقصی" رژیم جعلی اسرائیل را در شرایط شکننده تر سیاسی، نظامی و امنیتی قرار داد.

به گزارش نسیم امروز به نقل از ایرنا، حجت الاسلام رحیم مهدوی پور در آیین عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: عملیات "طوفان الاقصی" نشان از صلابت جبهه مقاومت و مردم فلسطین بود که پرده از ادعای قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی برداشت.

وی افزود: اگر اسرائیل امروزه جنایت های گسترده ای علیه کودکان و زنان مظلوم فلسطین انجام می دهد، می خواهد با این اقدامات افکار عمومی را از شکست خود منحرف کند.

حجت الاسلام مهدوی پور با بیان اینکه عملیات "طوفان الاقصی" مشت محکم بر فرق اسرائیل است، گفت: مقاومت مردم مظلوم فلسطین حق مشروع و مطابق قانون است.

امام جمعه موقت بجنورد خاطرنشان کرد: بر اساس آیات قرآن سرسخت ترین دشمنان اسلام، یهود و صهیونیسم است و جایگاه صهیونیسم در میان یهود، همانند جایگاه داعش و خوارج در میان مسلمانان است.

وی با اشاره به حمایت های آمریکا از رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: آمریکا همواره پشتیبان این رژیم فاسد بوده است و از هیچ کمکی نسبت به آن دریغ نکرده است.

حجت الاسلام مهدوی پور تصریح کرد: راه حل موقت برای حمایت از مردم فلسطین، این است که در اسرع وقت حملات رژیم صهیونیستی به این مردم مظلوم متوقف شود و کمک های بشر دوستانه از تمامی نقاط جهان به آنها برسد.

اشغالگران صهیونیست، سه‌شنبه ۲۵ مهرماه بیمارستان «المعمدانی» غزه را بمباران کردند که در نتیجه این اقدام جنایتکارانه صدها زن و مرد و کودک فلسطینی در این بیمارستان به شهادت رسیدند.

نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳، عملیات همه جانبه و گسترده با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کردند که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران نظیر نداشته و صهیونیست‌ها را در شوک فرو برده است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره