اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 21:00

جمعه, 19 آبان 1402 ساعت 08:39
  • ..

رفع مشکل معلمان انگیزه های آموزشی را تقویت می کند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: رفع مشکلات معلمان سبب تقویت انگیزه‌های آموزشی در این قشر می شود.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در دیدار وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: مسوولان مکلف هستند پیگیر حل مشکلات مربوط به معیشت و حقوق معلمان باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور گفت: اجرای برنامه های فرهنگی غنی برای دانش آموزان الزامی است، اردوهای راهیان نور و برگزاری نماز جماعت باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و در این زمینه بودجه بیشتری باید به آموزش و پرورش اختصاص یابد.

لزوم برچیده شدن مدارس کانکسی

استاندار خراسان شمالی هم در این دیدار، با تاکید بر برطرف شدن مشکلات مدارس، ۲ نوبتی بودن مدارس و مدارس کانکسی را از مشکلات عنوان کرد.

محمدرضا حسین نژاد درباره اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور اظهار کرد: سال گذشته سه هزار نفر دانش آموز به اردوهای راهیان نور اعزام شدند که تلاش داریم امسال ۱۰ هزار نفر اعزام شوند.

امام‌جمعه بجنورد: دغدغه‌های معلمان باید برطرف شود

وی خاطرنشان کرد: همدلی مدیران دستگاه های اجرایی در تقویت مجموعه آموزش و پرورش بسیار تاثیر گذار است، اگر در آموزش و پرورش موفق عمل کنیم در ساخت کشور موفق خواهیم بود.

استاندار خراسان شمالی، حضور وزیر آموزش و پرورش را فرصت مغتنم و منشا خیر برای استان عنوان کرد و گفت: امیدواریم با تکمیل پروژه های مصوب سفر رییس جمهور با استان شاهد تقویت زیر ساخت ها باشیم.

به گزارش ایرنا، در سال تحصیلی جاری بیش از ۱۹۳ هزار دانش آموز در بیش از ۲ هزار باب آموزشگاه زیر نظر ۱۹ هزار معلم تحصیل می کنند.

استان خراسان شمالی با بیش از یک میلیون نفر جمعیت به مرکزیت شهرستان بجنورد در شمال شرق ایران است.

آخرین ویرایش در جمعه, 19 آبان 1402 ساعت 12:10
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره