اخبار برگریده
شنبه, 15 ارديبهشت 1403 14:03

یکشنبه, 21 ارديبهشت 1399 ساعت 10:03

نخستین نمایشگاه دائمی حمایت از تولیدکنندگان در شیروان افتتاح شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نخستین نمایشگاه دائمی مسجد محور در استان خراسان شمالی با هدف حمایت از محصولات تولیدی فرهنگی هنری شهرستان شیروان به همت فعالان مسجدی و همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) افتتاح شد.

به گزارش گروه دریافت نسیم امروز، محمد محمدزاده دیرکانون فرهنگی هنری شهدای شهرک ولیعصر (عجل الله فرج الشریف) مسجد مسلم بن عقیل (علیه السلام) شیروان با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه با هدف حمایت از تولیدکنندگان استانی طراحی و اجرا شده که ابتدا و در مرحله اول با اولویت عرضه محصولات تولید شده در شهرستان شیروان راه اندازی شده است.

وی همچنین تمرکز محصولات تولید شده توسط تولید کنندگان شیروان در این نمایشگاه را از اهداف راه اندازی آن اعلام کرد و گفت: این نمایشگاه فروش محصولات در قالب غرفه هایی طراحی شده و تولیدکنندگان علاقمند محصولات خود را برای فروش در این نمایشگاه عرضه کرده اند.

محمد زاده اضافه کرد: هم اکنون 19 غرفه قفسه بندی شده در اختیار تولیدکنندگان شهرستان شیروان قرار گرفته تا با ارائه محصولات خود بتوانند سبب رونق تولیدات خود و ایجاد جهش در این عرصه شوند.

وی گفت: با توجه به اهمیت موضوع رعایت موارد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، افتتاحیه با رعایت کامل فاصله گذاری اجتماعی انجام می گیرد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره