اخبار برگریده
جمعه, 07 ارديبهشت 1403 22:45

شنبه, 21 آبان 1401 ساعت 09:34

آثار راه یافته به مرحله نهایی جشنواره تئاتر خراسان‌شمالی اعلام شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی از اعلام نتایج آثار راه یافته به مرحله نهایی هفدهمین جشنواره تئاتر استان خبر داد.

به گزارش نسیم امروز، تقی صادقی اظهار کرد: مرحله بازبینی آثار ارسالی به هفدهمین جشنواره تئاتر خراسان‌شمالی هفدهم تا نوزدهم آبان ماه در شهرستان‌های بجنورد، اسفراین، فاروج ، گرمه و جاجرم برگزار شد که با رای هیات داوران بازبین متشکل از دکتر «مجتبی طالبی»، دکتر «فرشاد یاری» و «عباس کریمی»، ۱۰ اثر به مرحله نهایی هفدهمین جشنواره تئاتر استان خراسان‌شمالی معرفی شدند.

وی آثار راه یافته به مرحله پایانی این جشنواره را شامل نمایش «گوهر» به کارگردانی «عطیه یوسفی» از شیروان، نمایش «مرغ حق زیر درخت کنار» به کارگردانی «محمد یحیی آبادی» و نمایش «مرگ بر مرگ» به کارگردانی «مریم احمدی» از اسفراین ، «ترنج» به کارگردانی «مصطفی شکاریان» از گرمه و نمایش «چه کسی نامه مرا خواند» به کارگردانی «مهدی فخران» از جاجرم به مرحله نهایی راه یافتند.

صادقی همچنین پنج نمایش «ارابه مرگ» به کارگردانی «مهدی میرخورلو»، «مهمانی انگشتها» به کارگردانی «طاهره رنجبر» ، «میزان» به کارگردانی «امیر حصاری»، «تهران کنار پنجره» به کارگردانی «علی سعادتی» و «ثانیه صفر» به کارگردانی «سعید نیستانی» از بجنورد از دیگر آثار راه یافته به این جشنواره هستند.

گفتنی است؛ هفدهمین جشنواره تئاتر استان خراسان شمالی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی و مشارکت انجمن هنرهای نمایشی استان و دبیری مسعود مرواری از اول تا سوم آذرماه سال جاری در پلاتو شمس بجنورد برگزار خواهد شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره