اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 02:55

جمعه, 13 آبان 1401 ساعت 14:04
  • .

موج استکبارستیزی در سراسر جهان گسترده است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: امروز موج استکبارستیزی نه در ایران بلکه در جهان گسترده است.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام رضا نوری در حاشیه مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان اظهارداشت: مردم این استان همواره از انقلاب و آرمان‌های نظام حمایت کردند و با حضور در راهپیمایی روز ۱۳ آبان ولایتمداری خود را ثابت کردند.

وی افزود: مردم ما با دسیسه های استکبار آشنایی دارند و این نشان از دشمن شناسی آنان است.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: دشمن در چهار دهه اخیر همواره تلاش داشته تا با شیوه های مختلف مردم را از نظام اسلامی ناامید و از آن روی گرداند و در این زمینه هر بار توطئه ای را رقم زده است اما مردم ما با حضور در صحنه و با هوشیاری خود آن را خنثی کردند.

وی خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران بدون استکبارستیزی ‌معنا ندارد و همین استکبارستیزی سبب شده تا دشمنی های مستکبران تداوم داشته باشد، اما امروز مردم استان نشان دادند که دشمن هرگز راه به جایی نمی برد.

حجت الاسلام نوری با اشاره به حضور دانش آموزان در راهپمایی ۱۳ آبان گفت: حضور نسل جوان و دانش آموز در راهپیمایی، تاثیر بیشتری در پاسخ به یاوه گویی های دشمن داشته و نقش تاثیرگذار در برطرف کردن فتنه ها دارد.

امام جمعه بجنورد گفت: موج استکبارستیزی نه در ایران بلکه در جهان گسترده است و دشمنان برای مقابله با این موج از تمام توان خود استفاده می‌کنند اما حق همواره در برابر زور پیروز است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: حضور ضداستکباری، پرشور و باشکوه مردم در صحنه، نمادی از ولایتمداری و پشتیبانی از نظام است، نظام اسلامی بدون حضور مردم معنایی ندارد و این انقلاب و دستاوردهای آن، از آن مردم است.

راهپیمایی روز ۱۳ آبان ماه در بیش از ۳۰ نقطه خراسان شمالی برگزار شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره