اخبار برگریده
جمعه, 31 فروردين 1403 13:11

جمعه, 22 مهر 1401 ساعت 14:20
  • .

تلاش دشمن ایجاد تفرقه در بین مردم است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: دشمن به دنبال ایجاد تفرقه و دودستگی در میان مردم ایران است.

به گزارش نسیم امروز به نقل از ایرنا، حجت الاسلام رضا نوری در خطبه های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد اظهارداشت: دشمنان در اغتشاشات و ناآرامی های اخیر به دنبال جداکردن برخی از بدنه ملت است و چند هنرمند و ورزشکار معدود نیز دشمن را در اجرای این توطئه ها همراهی کردند.

وی تصریح کرد: ورزشکار و هنرمند ایرانی همواره در کنار مردم است و هنرمند ولایی و ورزشکاری که مدال خود را به خانواده شهید هدیه می کند با این حرکات نقشه های دشمن را برملا می کند.

امام جمعه بجنورد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبر مبنی بر اینکه ملت ایران، قوی است گفت: مردم همواره در برابر دشمنان سینه سپر می کنند و به میدان می آیند تا فتنه را نابود کنند.

وی عنوان کرد: حس مسئولیت پذیری مردم ایران در نیم قرن اخیر به ویژه در دوره انقلاب اسلامی بی بدیل است چرا که ملت ما ملت امام حسین(ع) و ریشه در مکتب امام جعفر صادق(ع) دارد.

حجت الاسلام نوری ادامه داد: ملت غیوری که علیه نظام فاسد پهلوی انقلاب و آن را ساقط کرد و انقلاب را اداره کردند و همین ملت فرزندانش را به جنگ فرستاد و در جنگ تحمیلی پیروز شدند، اکنون این ملت از مسیر انقلاب و آرمان های اسلام بر نمی‌گردند.

وی ادامه داد: ملت ما فتنه ها را خاموش کرد و لانه جاسوسی را بر سر آمریکا خراب کردند و امروز هم مردم هستند که با حضور خود پشتیبان نظام، قرآن و دین هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: آنان که اغتشاش کردند، قرآن و مسجد آتش می زنند و به مقدسات توهین می کنند، ایرانی محسوب نمی شوند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره