اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 04:13

جمعه, 04 آذر 1401 ساعت 13:22
  • .

دشمن برای ایجاد تفرقه بین اقوام تلاش می کند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

امام جمعه بجنورد گفت: دشمن درصدد است تا با ایجاد اختلاف بین مردم و تفرقه افکنی اقوام به اهداف شوم خود دست یابد.

به گزارش نسیم امروز به نقل از ایرنا، حجت الاسلام رضا نوری در خطبه های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد اظهارداشت: دشمن در جریان ناآرامی های اخیر از جنگ ترکیبی استفاده کرده است و در این حوادث از ظرفیت تمامی رسانه های معاند استفاده و جنگ روانی را ایجاد کرد.

وی افزود: این رسانه ها از همه ظرفیت های خود استفاده و چنان فضای مجازی و افکار جامعه را متشنج کردند که برخی سوار بر موج شکست جمهوری اسلامی شدند.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: دشمن بعد از عملیات روانی با توطئه تحریم، قطعنامه و بیانیه هایی صادر و مسائل حقوق بشری کشور را بهانه کرد.

وی عنوان کرد: دشمن همچنین با تبلیغات و تهدید کسبه موجب رواج اعتصاب شد و سپس فضاهای فرهنگی، اعتقادات و مقدسات این مردم را نشانه گرفت و به دین، قرآن و روحانیت اهانت کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اظهار داشت: دشمن در گام های بعدی اغتشاشات دست به تفرقه افکنی بین اقوام کرد، فارس، ترک و بلوچ کرد و مذهب شیعه و سنی را در مقابل یکدیگر قرار داده است.

وی در ادامه به ترور نیروی های انتظامی، امنیتی و بسیجیان درجریان ناآرامی های اخیر اشاره کرد و گفت: افرادی در این حوادث به دنبال تخریب اموال عمومی بودند.

امام جمعه بجنورد عنوان کرد: اکنون خباثت دشمن برهمه ما آشکار شده است چرا که به خانه های مردم حمله می کردند و در سطح شهرها رعب و وحشت ایجاد می کنند.

وی در ادامه به آگاهی و متدین بودن مردم اشاره کرد و گفت: این مردم در عرصه های مختلف همچون هشت سال دفاع مقدس از جان و مال خود گذشتند و با تمام قوا در برابر دشمن ایستادگی می کند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره