اخبار برگریده
چهارشنبه, 12 ارديبهشت 1403 21:24

یکشنبه, 14 خرداد 1402 ساعت 13:07
  • .

آرمان‌های امام راحل چالشی برای غربی ها و استکبار

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: اندیشه و آرمان‌های امام راحل، بحران و چالشی برای جهان غرب و استکبار است زیرا معمار کبیر انقلاب به دنبال آزادی در جامعه بودند.

به گزارش نسیم امروز، حسن ناهیدی در حاشیه آیین سالروز ارتحال امام خمینی(ره) اظهار کرد: اندیشه های امام راحل، پایه گذار و سوق دهنده به مبارزه با استکبار است از این رو غرب و استکبار همواره با ایران اسلامی و انقلاب دشمنی دارند.

وی گفت: البته دشمنی های جهان غرب با آرمان‌های امام راحل راه به جایی نبرد، مردم ما با رهبری بنیانگذار انقلاب در تمامی مشکلات و توطئه ها سربلند و پیروز شدند و از فتنه ها گذشتند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: تفکر امام راحل، بحرانی برای برنامه ریزی های غرب است، اکنون نیز رهبر معظم انقلاب ادامه دهنده این تفکر و به تحقق رساننده اهداف انقلاب، هوشمندانه و مدبرانه کشتی انقلاب را هدایت کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه مکتب امام خمینی (ره) باید برای نسل جوان و نوجوان تبیین شود گفت: باید آرمان های انقلاب برای نسل جدید بازخوانی و دستاوردهای مختلف برای جامعه بازگو شود.

ناهیدی گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب، عزت و سربلندی ایران است، ایران پس از انقلاب از استکبار و یوغ آن آزاد شد و نجات یافت و در صحنه های مختلف علمی و پژوهشی به جایگاه های ارزنده دست یافت و استقلال آن در جهان زبان زد شد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب و آرمان های امام راحل به جهان صادر شده است گفت: اکنون نظام استکبار و غرب با ایرانی به بزرگی و گستردگی آزادی خواهان جهان روبه رو است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: اکنون آمریکا با آزادی خواهان لبنان، سوریه، یمن و عراق روبه رو است و در این میدان نبرد، روز به روز ضعیف تر می شود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره