اخبار برگریده
پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 23:27

یکشنبه, 14 خرداد 1402 ساعت 11:51
  • .

رمز مانایی اندیشه امام خمینی(ره) تکیه بر ارزش های الهی بود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: رمز ماندگاری اندیشه سیاسی امام خمینی(ره) در جهان تکیه بر ارزش های الهی و ارایه تفکراتی مبتنی بر آموزه های اسلامی است.

به گزارش نسیم امروز، محمدرضا حسین نژاد ضمن تسلیت سالروز عروج ملکوتی امام خمینی (ره) اظهار کرد: حضرت امام راحل(ه) مسیر حرکت جامعه بشری را به زیبایی هر چه تمام مشخص کرده و امروزه مردم مسلمان باید با شناخت این راه را ادامه دهند.

وی افزود: این شخصیت بزرگوار با اندیشه‌های بلند الهی و تلاش‌های صادقانه خود مسیر تاریخ را دگرگون کرد و نه تنها یک ملت بلکه نگاه مسلمانان جهان را تغییر داد.

حسین نژاد با تاکید بر تبیین اندیشه و تفکرات امام خمینی برای جوانان، گفت: شخصیت امام خمینی(ره)، اتفاقات تاریخی آن دوره و رویکرد امام راحل در برابر رژیم طاغوت باید برای نسل جوان باز تعریف شود زیراکه جنگ رسانه‌ای دشمن به گونه ای برنامه‌ریزی شده که اتفاقات تاریخ معاصر برای این قشر تحریف کند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی خاطرنشان کرد: دشمن تلاش می‌کند تا جوانان را از جایگاه اصیل و حقیقی خود دور و نوعی دلسردی نسبت به ارزش های اسلامی ایجاد کند.

وی با اشاره به دیدگاه امام خمینی(ره) برای کاهش وابستگی به بیگانگان، تصریح کرد: تاکیدات امام راحل بر خودکفایی بخشهای مختلف و کاهش وابستگی به بیگانگان و استفاده از ظرفیت‌ها ی داخلی برای توسعه اقتصادی باید مورد توجه مردم و مسوولان قرار گیرد.

حضرت امام خمینی (ره) الگوی عالم عامل، وقت شناسی، مدیریت، شجاعت، خوش رفتاری، مردمداری، پارسایی و ساده زیستی ساعت ۲۲ و ۲۰ دقیقه شب سیزدهم خرداد ۱۳۶۸ به علت عارضه قلبی در سن ۸۷ سالگی چشم از جهان فروبست.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره