اخبار برگریده
جمعه, 14 ارديبهشت 1403 09:27

سه شنبه, 20 تیر 1402 ساعت 09:08
  • .

لزوم نقش پررنگ تر مردم در مدیریت ستاد اربعین

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: نیروهای مردمی همواره نقش موثری در مدیریت ستاد اربعین و برگزاری هرچه باشکوه تر اربعین حسینی داشته اند.

به گزارش نسیم امروز، حسن ناهیدی در ستاد اربعین خراسان شمالی اظهار کرد: اربعین حسینی حرکتی دولتی نیست بلکه آیینی معنوی با ماهیت مردمی است که دستگاه های اجرایی تنها برخی اقدامات را برای شرایط تسهیل برگزاری آن انجام می دهند.

وی افزود: هر ساله این آیین معنوی با مشارکت نیروهای مردمی و جهادی برگزار می شود و امسال نیز باید با رویکرد استفاده بیشتر از نیروهای مردمی برگزار شود.

ناهیدی خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی تنها به عنوان یک پیشتیبان در برگزاری هرچه باشکوه تر این همایش عظیم عمل می کنند و در واقع مردم گرداننده اصلی آن هستند.

وی با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت خیران برای اعزام افراد بی بضاعت به اربعین حسینی، گفت: خراسان شمالی از استان های کم برخورداری است که بسیاری از افراد دوستدار اهل بیت(ع) توان پرداخت هزینه رفت و برگشت به این آیین معنوی را ندارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی افزود: باید از ظرفیت خیران بهره گرفته شود تا افراد مشتاق به زیارت اربعین برای برگزاری هرچه باشکوه تر این آیین معنوی اعزام شوند.

ناهیدی با تاکید بر تامین زمینه های اعزام بدون دغدغه به اربعین حسینی، تصریح کرد: همزمان با آغاز این همایش بزرگ، تامین وسایل حمل و نقل از دغدغه های زائران است که ضرورت دارد تدابیر لازم در این حوزه ها از اکنون اندیشیده و اطلاع رسانی انجام شود.

وی گفت: ستاد عتبات عالیات نیز باید با بهره گیری از ظرفیت دستگاه های اطلاع رسانی و فضای مجازی آموزش های لازم را برای ارائه خدمات بهتر به زائران در دستورکار قرار دهد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره