اخبار برگریده
پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 07:24

دوشنبه, 14 فروردين 1402 ساعت 09:36

ایجاد 1400 فرصت شغلی در بهزیستی خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی از ایجاد 1400 فرصت شغلی در سال گذشته خبرداد.

به گزارش نسیم امروز، محسن توحیدی مقدم اظهار کرد: هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی ظرف یک سال گذشته با پرداخت ۱۲۹ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی در استان ایجاد شد.

وی افزود: در مجموع برای ایجاد اشتغال در سال گذشته ۱۲۹ میلیارد تومان اعتبار از محل های مختلف برای ایجاد اشتغال مددجویان زیر پوشش این سازمان حمایتی هزینه شد که ۱۱۲ میلیارد تومان آن از محل تبصره ۱۶ بوده است.

توحیدی مقدم تصریح کرد: همچنین ۱۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از محل تبصره ۱۸ و حدود ۷۰۰ میلیون تومان نیز از محل بیمه کارفرمایان و خویش فرمایان پرداخت شد.

وی افزود: این حجم از اعتبار هزینه ای در سال گذشته ۲ برابر سال ماقبل آن بوده است.

توحیدی مقدم با بیان اینکه میزان تعهد ایجاد اشتغال این سازمان حمایتی برای سال گذشته ۶۰۰ نفر بود تصریح کرد: بهزیستی استان در سال گذشته بیش از ۲ برابر تعهد برای مددجویان شغل ایجاد کرد که طبق سامانه ملی رصد اشتغال کشور در استان بین سایر دستگاه های اجرایی رتبه اول را کسب کرده ایم.

توحیدی مقدم بیان کرد: مددجویان در زمینه های مختلف از جمله کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی و خدمات صاحب شغل شدند که تلاش می شود با توجه به رشته تحصیلی و مهارت، شغل های جدیدی نیز به آنان معرفی شود.

وی اظهار کرد: اینک تلاش می کنیم تا با ایجاد شغل برای خانواده های گروه هدف درآمد پایدار ایجاد کنیم که در این راستا مشارکت و کمک خیران را نیز می طلبیم.

توحیدی مقدم با بیان اینکه توانمندسازی جامعه هدف یکی از اهداف مهم سازمان بهزیستی است، بیان کرد: در همین راستا تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان واجد شرایط پرداخت می شود و علاوه بر این از دیگر اقدامات بهزیستی در حمایت از اشتغال مددجویان، پرداخت حق بیمه کارفرمایان است به این صورت که اگر یک کارفرما فردی از جامعه هدف بهزیستی را مشغول به کار کند، سهم بیمه آن پرداخت می شود.

وی افزود: این اقدامات با هدف ایجاد زمینه مناسب خودکفایی و استقلال مالی مددجویان انجام می شود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره