اخبار برگریده
جمعه, 14 ارديبهشت 1403 12:12

شنبه, 10 تیر 1402 ساعت 09:14
  • .

احیاء یک واحد تولیدی در خراسان شمالی با ورود و پیگیری دستگاه قضایی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از احیاء یک واحد تولیدی در مرکز استان با ورود و پیگیری دستگاه قضایی استان در کمتر از 24 ساعت و بازگشت به کار تعداد 10 نفر از کارگران بیکار شده به کار خبر داد.

به گزارش نسیم امروز به نقل از روابط عمومی دادگستری کل خراسان شمالی، حجت الإسلام والمسلمین رضا براتی زاده،رئیس کل دادگستری استان پس از بازدید از یک واحد تولیدکننده محصولات فولادی بلافاصله به دبیرخانه ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان مأموریت داد با دعوت از مدیران دستگاه های ذی ربط از جمله بانک های عامل و مدیر کل صمت ابعاد مشکلات این تولیدکننده را بررسی و برای احیاء و بازگشت به چرخه فعالیت و تداوم کار این واحد تولیدی چاره اندیشی کنند.

رئیس ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان با اشاره به تعطیلی و توقف فعالیت چند ماهه این واحد تولیدی، عجز از بازپرداخت تسهیلات بانکی و نیز دشواری اخذ مجوزهای قانونی را بعنوان عمده ترین مشکلات فراروی تولیدکننده برشمرد و خاطرنشان کرد: در بعدازظهر همان روزی که بازدید انجام شد جلسه ای با حضور مدیران و نمایندگان دستگاه های مورد اشاره و با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و بازرس کل در این راستا برگزار گردید. بطوریکه خوشبختانه پیگیری های معمول نتیجه بخش بود و پس از بحث و تبادل نظر و انجام موفقیت آمیز تولید آزمایشی،عملاً موانع فراروی این تولیدکننده برداشته شد و این واحد تولیدی مجدداً احیاء و به چرخه فعالیت بازگشت و متعاقب آن، تعداد ده نفر از کارگرانی که پس از تعطیلی فاز اول تولید و اجرای این پروژه از کار بیکار شده بودند به کاربازگشتند.

براتی زاده تصریح کرد:یقینا اشتغال مجدد این تعداد از کارگران و تأمین بخش عمده ای از نیازمندی های استان در زمینه محصولات فولادی، در نتیجه ورود جدی دستگاه قضایی و ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در این حوزه حاصل شده است.

جواد روحانی ، مدیر این واحد تولیدی نیز با تقدیر و تشکر از تلاش های مستمر دستگاه قضایی به ویژه رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در رفع و ساماندهی مشکلات این واحد تولیدی بیان کرد: اگر تلاش های پیوسته و پیگیری های جدی دستگاه قضایی استان نبود طبعا تداوم امر تولید نیز امکان پذیر نمی شد.

وی پشتوانه حمایتی دستگاه قضایی را گامی مهم در تقویت انگیزه های لازم برای تداوم بهتر و بیشتر و توسعه کمی و کیفی این واحد تولیدی عنوان و تصریح کرد:طبعا پس از توسعه دامنه فعالیت ها و اجرای فاز اول تولیدات محصولات فولادی ، اجرای فاز دوم و مرحله بعدی در دستور کار قرار دارد که با ارتقاء و بهبود ظرفیت و حجم تولیدات، تعداد کارگران تا چهار برابر ظرفیت فعلی افزایش خواهد یافت.

روحانی، رفع نیازمندی های استان در حوزه محصولات قولادی را هدفی تحقق پذیر برشمرد و اظهار کرد:آنچه که تا کنون به منصه ظهور رسیده و باعث گریده تا فاز اول تولیدی را بتوانیم با موفقیت پشت سر گذاریم حاصل مساعدت های جدی و ورود مستقیم دستگاه قضایی برای رفع مشکلات این واحد تولیدی است.

وی خاطرنشان کرد:ما در این واحد تولیدی بطور عملی حمایت قاطع و تمام قد دستگاه قضایی را از روند تولید و سرمایه گذاری در استان و شهرستان بجنورد کاملا دیدیم و احساس کردیم و به عنوان مدیر این واحد تولیدی از تلاش های انجام شده دستگاه قضایی قدردانی می کنم .

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره