اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 00:56

یکشنبه, 25 آبان 1399 ساعت 13:03
  • .

گلاه مندی کشاورزان خراسان شمالی نسبت به سهمیه سوخت

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رییس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس گفت: کشاورزان استان نسبت به سهمیه سوخت تخصیصی به آنان در راستای عملیات کشاورزی خود گلایه مند هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ؛ سیدمحمد پاک مهر نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان و رییس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی پس از بازدیدهای و نظارت میدانی در روستاهای حوزه انتخابیه و مشاهده دغدغه جمع کثیری از کشاورزان، به پیگیری وضعیت تخصیص سوخت به ادوات کشاورزی استان پرداخت .

بر اساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در دیدار با مدیرعامل شرکت پخش فراورده های نفتی خراسان شمالی، نسبت به طرح این دغدغه مهم اقدام کرد و گفت: کشاورزان نسبت به سهمیه سوخت تخصیصی به آنان در راستای عملیات کشاورزی خود گلایه مند هستند .

وی تصریح کرد: علاوه بر کشاورزان، روستاهای مختلفی در استان خواستار تامین گاز مایع هستند که نشان از عدم اقدام مناسب مدیریت استان برای تامین گاز شهری برای روستا نشینان دارد .

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس علاوه بر تاکید بر لزوم تخصیص سهمیه سوخت متناسب به کشاورزان بیان کرد: جهاد کشاورزی به عنوان متولی و مسوول تعیین سهمیه سوخت ادوات کشاورزی استان باید بازنگری مجددی در این کار انجام دهد .

رییس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس بر ارتقا هماهنگی سازمانی ادارات و دستگاه های اجرایی نیز تاکید کرد و خاطرنشان کرد: شنیدن خواسته مردم و دردهای آنان در بخش های مختلف به تصمیم گیری واقعی برای زندگی مردم منتج می شود .

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره