اخبار برگریده
پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403 13:08

شنبه, 21 خرداد 1401 ساعت 10:28
  • .

انتقال آب های مرزی منشأ تحول در کشاورزی استان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی یکی از مهم ترین تحولات حوزه کشاورزی را اجرای طرح انتقال آب های مرزی دانست.

به گزارش نسیم امروز، محمد رضا حسین نژاد در دیدار رییس جهاد کشاورزی استان و معاونان این مجموعه به مناسبت آغاز هفته جهاد کشاورزی اظهار کرد: با آزاد سازی آب های مرزی برای کشاورزی آبی، شاهد تحول در حوزه کشاورزی ، دامپروری و افزایش راندمان آب استان خواهیم بود.

وی همچنین ارائه تسهیلات به کشاورزان را نیز یکی دیگر از دلایل تحول این حوزه عنوان کرد و گفت : ارائه تسهیلات به کشاورزان یک مزیت برای کل کشور به شمار می رود که باید پیگیری این موضوع در سطح ملی و بانک های عامل با قدرت و قوت بیشتری رصد شود ‌‌.

حسین نژاد خاطر نشان کرد: بدون هیچ محدودیتی باید مرغداران و دامداران از سرمایه در گردش استفاده کنند زیرا با اعمال قیمت واقعی دام سبک و سنگین تنش های این حوزه کاهش خواهد یافت.

دکتر حسین نژاد با بیان اینکه خراسان شمالی استانی با مزیت های بالای کشاورزی و دامپروری است، گفت : سطح انتظارات ما برای تحقق اهداف حوزه کشاورزی در سطح ملی باید تعیین و روشن شود و برای تحقق هر هدفی در این حوزه نباید اهمال کاری صورت گیرد.

وی به کارگیری مهندسان مشاور در حوزه بهینه سازی کشت را بسیار موثر دانست و گفت : حضور این مشاوران می تواند مزیت های حوزه کشاورزی را رونق ببخشد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره