اخبار برگریده
جمعه, 07 ارديبهشت 1403 14:30

شنبه, 08 بهمن 1401 ساعت 15:57

تجلیل از بانوان فعال اجتماعی در مراکز نیکوکاری استان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

طی مراسمي با حضور رئیس کل دادگستری و مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از بانوان فعال اجتماعی در مراکز نیکوکاری استان تجلیل شد.

به گزارش نسیم امروز، در این آیین چند مرکز برتر نیکوکاری استان معرفی و از بانوان فعال در این مراکز تجلیل و از زحمات آنان قدردانی شد.

رئیس کل دادگستری استان در این مراسم با اشاره به درآمدهای حاصل از فعالیت مراکز نیکوکاری خراسان شمالی اظهار کرد: استان ما به برکت اقدامات ارزنده کميته امداد امام خمینی(ره) و از جمله تلاش های مراکز نیکوکاری در ابعاد معیشتی،اشتغال زایی، در مان و کارآفرینی و حتی مسکن کمک حال مددجویانی است که برغم توانایی های بالا به لحاظ عدم دریافت حمایت های لازم نتوانسته اند به آنچه که استحقاقش را دارند برسند و در چنین شرایطی این قبیل اقدامات انگیزشی و مسرت بخش واقعا در خور تحسین و تقدیر است.

وی با اشاره به وضعیت نگران کننده کشوری استان خراسان شمالی از حیث دو شاخص کم برخورداری و فقر و نیز گرانی و تورم خاطرنشان کرد: این جایگاهی که استان خراسان شمالی مدتهاست که با آن‌مواجه است نموداری از شکاف طبقانی و کاهش قدرت خرید اقشار کم درآمد را نشان می دهد و به هیچ وجه زیبنده نیست و حکایت از آن دارد که مسؤولان باید برای از بین بردن ریشه های فقر و محروميت بیشتر تلاش کنند.

براتی زاده ضمن تبیین جایگاه مهم مراکز نیکوکاری در کاهش غبار فقر از چهره جامعه تصریح کرد: انتظار می رود مسؤولان امر با بهره گیری از توانمندی ها و قابلیت های مراکز نیکوکاری که تاکنون به شایستگی پای کار آمدند راهبرد نقطه زنی فقر را بیشتر از گذشته در کانون توجه قرار دهند و مناطق فقیر و کم برخوردار استان را در ابعاد مختلف شناسایی و با برنامه ریزی هدفمند از مدار فقر خارج کنند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره