اخبار برگریده
شنبه, 01 ارديبهشت 1403 03:45

شنبه, 01 بهمن 1401 ساعت 07:47

توزیع یک هزار و ۸۰۰ دستگاه بخاری بین نیازمندان خراسان‌شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: این نهاد از ابتدای امسال در مجموع یک هزار و ۸۰۰ دستگاه بخاری با ارزش افزون بر ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان را بین مددجویان زیر پوشش این نهاد توزیع کرد.

به گزارش نسیم امروز، مجیددالهی راد اظهار کرد: ارزش هر دستگاه بخاری ۲ میلیون تومان است که از ابتدای امسال و با شروع فصل سرما در دو مرحله پاییز و زمستان بین مددجویان توزیع شد.‌

وی گفت: همچنین از ابتدای امسال تاکنون ۲۲۰ دستگاه یخچال و۸۳۴ دستگاه کولر بین نیازمندان استان توزیع شد.

الهی راد کمک به تأمین لوازم ضروری زندگی مددجویان را از برنامه‌های این نهاد دانست و افزود: هر ساله در ابتدای فصل‌سرد سال تعدادی لوازم گرمایشی به ویژه بخاری گازسوز به مددجویان اهدا می‌شود.

وی تصریح کرد: نیازهای خانواده‌های مورد حمایت توسط مددکاران حرفه‌ای در مجموعه کمیته امداد امام(ره) رصد و با همت خیرین، مراکز نیکوکاری و اعتبارات تخصیص یافته برطرف می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: همچنین به مناسبت روز زن و میلاد حضرت فاطمه(س) با همکاری مراکز نیکوکاری کمیته امداد جشن‌های مختلفی با محتوای سخنرانی، مولودی خوانی، مسابقه‌های آشپزی و تقدیر از مادران برتر و با اهدای چادر به دانش آموزان فعال در عرصه نماز و حجاب و اهدای جایزه به اسامی فاطمه و زهرا برگزار شد.

الهی راد تصریح کرد: این نهاد در مناسبت‌های مختلف برنامه‌هایی برای دستگیری از نیازمندان دارد که در این راستا نیکوکاران استان نیز این نهاد را همراهی می کنند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره