اخبار برگریده
یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 21:43

چهارشنبه, 15 آذر 1402 ساعت 19:45
  • .

پژوهشگران برتر خراسان‌شمالی تقدیر شدند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

٢۵ پژوهشگر و فناور برتر خراسان‌شمالی که در نمایشگاه پژوهش این استان شرکت کرده بودند، در آیینی با حضور استاندار خراسان شمالی و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تقدیر شدند.

به گزارش نسیم امروز، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان‌شمالی در آیین تجلیل از پژوهشگران نمایشگاه هفته پژوهش و فن بازار استان، اظهار کرد: از ۲۵ پژوهشگر و فناور برگزیده استان، ۶ نفر از دانشگاه، موسسات آموزش عالی و پژوهشکده ها، هشت نفر از دانش آموزان، سه نفر از دانشجویان، سه نفر از فناوران برتر، ۲ نفر از دستگاه های اجرایی، ۲ نفر پژوهشگر برتر مستقل و یک نفر فناور برتر مستقل است.

مرتضی بهزادفر افزود: جدای از تقدیر پژوهشگران و فناوران برتر، هشت غرفه دار این نمایشگاه نیز از نگاه بازدیدکننده ها مورد ارزیابی قرار گرفتند و به عنوان غرفه داران برتر معرفی شدند.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه پژوهشگران شرکت های دولتی و غیر دولتی و شرکت های دانش بنیان حضور داشتند، گفت: این نمایشگاه از ۱۲ آذرماه امسال به مدت چهار روز در قالب ۱۲۴ غرفه دایر شد که از این تعداد ۴۴ غرفه مربوط به سازمان های دولتی و ۸۰ غرفه نیز در اختیار واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان بود.

بهزادفر یادآور شد: در این نمایشگاه محصولات، طرح های تحقیقاتی ، فناوری ها، محصولات تجاری سازی و بخش سرمایه گذاری و فن بازار ارایه شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی با اشاره به استقبال شهروندان از نمایشگاه پژوهش استان، گفت: امسال برخلاف سال های گذشته مردم استقبال بی نظیری از دستاوردهای پژوهشی و فن بازار استان داشتند و واحدهای فناور زیادی در این نمایشگاه شرکت کردند.

۱۳۰ شرکت دانش بنیان و واحد فناور در خراسان شمالی وجود دارد که از این تعداد ۳۵ شرکت دانش بنیان و مابقی شرکت های فناور و نوآور هستند.

حدود ۳۰ هزار دانشجو دختر و پسر در ۳۳ مرکز شامل دانشگاه‌های دولتی، آزاد، غیر انتفاعی، پیام نور، فنی و حرفه ای، جامع علمی و کاربردی و فرهنگیان خراسان شمالی زیر نظر ۵۲۱ عضو هیات علمی تحصیل می کنند.

آخرین ویرایش در پنج شنبه, 16 آذر 1402 ساعت 09:16
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره