اخبار برگریده
پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 07:39

پنج شنبه, 25 فروردين 1401 ساعت 09:46

خدمت‌رسانی به معلولان امید را در آنان زنده می کند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در بازدید از یک مرکز نگهداری معلولان جسمی و حرکتی در بجنورد، خدمت‌رسانی به معلولان را سبب زنده شدن امید در آنان دانست.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام و المسلمین براتی زاده در جریان بازدید از مرکز نگهداری و مراقبت از معلولان «راه نو»، با معلولان، مسئولان و پرسنل این مرکز دیدار و گفتگو و از زحمات پرسنل قدردانی کرد.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی همچنین ضمن تاکید بر اهمیت رسیدگی به وضعیت معلولان و تامین رفاه این عزیزان، جلب مشارکت خیران و مردم نوع دوست در کنار اجرای طرح های جهادی را یک ضرورت فرهنگی و اجتماعی برشمرد و تصریح کرد: خدمت‌رسانی به معلولان مایه آرامش خاطر این عزیزان است چرا که امید به زندگی را در دل آنها زنده میکند و این موضوع که آنها در سخت ترین شرایط جسمی، همچنان یک عضو از جامعه پر تحرک ما هستند و هیچگاه فراموش نخواهند شد در ذهن و دل آنها نقش می بندد.

مقام عالی قضایی استان گروه های بسیجی و جهادی که در عرصه های مختلف از جمله امور سازندگی و پزشکی و خدمات رسانی به محرومان همواره پیشتاز هستند را از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی و حاصل توصیه های اکید رهبری معظم انقلاب به دستگیری از محرومان دانست و ضمن قدردانی از گروه جهادی پزشکی مستقر در این مرکز، طرح شهید رهنمون که با مشارکت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، سازمان بسیج جامعه پزشکی، بهداری شهید دلجویان ارتش، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و بهزیستی استان در حال اجرا است را یک الگو برشمرد که می تواند در مناطق و مراکز مختلف در کل استان بارقه های امید را در دل محرومان و مستضعفان جامعه روشن کند.

حجت الاسلام و المسلمین رضا براتی زاده در حاشیه این بازدید که معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان نیز وی را همراهی می کرد، با یکی از معلولان گفتگو و در جریان مشکلات حقوقی و قضایی وی قرار گرفت و دستور داد به منظور پیشگیری و رفع مشکل مورد نظر برای وی وکیل معاضدتی اختصاص یابد.

گفتنی است در این مرکز، هم اکنون تعداد 35 معلول جسمی- حرکتی با مشکلات جسمی مختلف تحت نظر و مراقبت 10 نفر از مددکاران نگهداری می شوند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره