اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 19:53

دوشنبه, 08 آبان 1402 ساعت 16:48
  • .

لزوم تقویت زیرساخت‌های درمانی استان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رییس کل دادگستری خراسان‌شمالی بر تقویت زیرساخت‌های درمانی استان با هدف بهبود شاخص های سلامت تاکید کرد.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام رضا براتی زاده در بازدید از طرح های بهداشتی و درمانی بجنورد، اظهار کرد: مدیران باید با هم افزایی و همفکری یکدیگر تمام تلاش خود را برای پیشرفت شاخص های سلامت خراسان شمالی به کار گیرند تا مردم طعم عدالت را در سلامت را بچشند.

وی افزود: بی تردید با تکمیل زیرساخت های بهداشتی و درمانی استان شاهد بهبود شاخص های سلامت و افزایش امید بین مردم خواهیم بود.

حجت الاسلام براتی زاده ادامه داد: اکنون طرح های بهداشتی و درمانی استان با سرعت خوبی در حال اجرا است که باید این روند متوقف نشود.

رییس کل دادگستری خراسان‌شمالی تصریح کرد: خوشبختانه در این طرح های سلامت محور پیوست های فرهنگی نیز در نظر گرفته شده است که جای تقدیر دارد.

حجت الاسلام براتی زاده با اشاره به نقش مدیر توانمند و جهادی در بهبود شاخص ها، گفت: مدیر توانمند و جهادی با اشراف به مشکلات، شناخت کافی از نیازها و تعیین راهبردها می تواند شاخص های عملکردی را بهبود بخشد.

۸۰ طرح بهداشتی و درمانی در حال ساخت

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی خراسان‌شمالی گفت: ۸۰ پروژه بهداشتی و درمانی استان با بیش از ۲۰ هزار متر مربع در حال ساخت است.

دکتر جواد شاهین فر افزود: ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرستان مرزی رازوجرگلان و ارتقای بیمارستان پورسینای آشخانه از شاخص ترین این طرح ها است که در راستای رویکرد عدالت در سلامت پیگیری می شود.

وی تصریح کرد: بی تردید با بهره برداری از این طرح های بهداشتی و درمانی استان شاهد رشد چشمگیری در حوزه بخش سلامت خواهیم بود.

آخرین ویرایش در سه شنبه, 09 آبان 1402 ساعت 09:19
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره