اخبار برگریده
یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 07:33

جمعه, 18 اسفند 1402 ساعت 12:35
  • .

پوستر چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم در خراسان شمالی رونمایی شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

پوستر چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم در خراسان شمالی همزمان با آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسوولان در مصلای بجنورد رونمایی شد.

به گزارش نسیم امروز ، دبیر ستاد برگزاری چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم در خراسان شمالی در حاشیه این رونمایی اظهار کرد: چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم از بیست و یکم اسفندماه جاری مصادف با سی ام شعبان فعالیت خود را در مصلای امام خمینی(ره) بجنورد آغاز می کند.

رضا رضایی افزود:‌ نمایشگاه امسال با شعار «می خوانمت» در قالب غرفه های فروش کتب دینی و قرآنی، محافل انس با قرآن، ارائه خدمات قرآنی، برگزاری مسابقات قرآنی، کرسی های تلاوت و نشست های تخصصی برنامه ریزی شده است.

وی گفت: بیش از ۵۰ غرفه در این نمایشگاه دایر خواهد شد که برنامه های جنبی نمایشگاه هم شامل نشست های قرآنی، محافل قرآنی، پاسخگویی به مسائل شرعی، ایستگاه های نقاشی و قصص قرآنی ویژه کودکان است.

دبیر ستاد برگزاری چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم با اشاره به اینکه این رویداد تا بیست و هفتم اسفندماه مصادف با ششم ماه مبارک رمضان ادامه دارد، گفت: ساعت بازدید نیز از ۹ تا ۱۳ و ۱۹ تا ۲۳ در مصلای امام خمینی(ره) بجنورد است و علاقه مندان می توانند از این نمایشگاه دیدن کنند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره