اخبار برگریده
شنبه, 15 ارديبهشت 1403 05:14

پنج شنبه, 13 مرداد 1401 ساعت 12:45
  • .

برنامه های گرامیداشت روز خبرنگار به پایان مردادماه موکول شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرعامل برنامه های گرامیداشت روز خبرنگار به پایان مردادماه موکول شدخانه مطبوعات و رسانه های خراسان شمالی گفت: با عنایت به همزمانی عاشورای حسینی با گرامیداشت روز خبرنگار، برنامه های روز خبرنگار به پایان مردادماه جاری موکول شد.

علی خادمی با تسلیت ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با بیان اینکه رسالت خبرنگاران نظام اسلامی در راستای رسالت پیام‌ عاشوراست گفت: ماه محرم فرصت ارزشمندی برای تبیین قیام عاشوراست.

خادمی افزود: جشنواره رسانه ای عاشورا با ارسال آثار خبرنگاران در بخش خبر، گزارش و عکس یکی از برنامه های گرامیداشت روز خبرنگار در سال جاری است که خبرنگاران می توانند آثار خود را از برنامه های تاسوعا و عاشورای حسینی از تاریخ 18 مردادماه لغایت 31 مردادماه به آدرس خانه مطبوعات استان ارسال نمایند.

وی افزود: ارسال رسیده در یک بازده زمانی داوری و سه اثر برتر در حوزه خبر، گزارش و عکس، جمعا 9 اثر تقدیرخواهند شد.

خادمی افزود: صدور کارت رفاهی خبرنگاران به منظور استفاده رایگان از سینما، استخر، برخی از باشگاههای ورزشی و سایر خدماتی که متعاقبا جزئیات آن اعلام خواهد شد، نیز در دستور کار خانه مطبوعات قرار گرفته و به زودی کارت مذکور تهیه و در اختیار اهالی رسانه و خبرنگاران فعال رسانه های دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سطح استان قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های خراسان شمالی در ادامه افزود: بر اساس هماهنگی های به عمل آمده با استانداری محترم خراسان شمالی تجلیل از خبرنگاران فعال در حوزه های مختلف در نشست های خبری دستگاههای اجرایی نیز در ایام مردادماه انجام خواهد شد.

وی اظهار داشت : برگزاری میز رسانه با حضور مردم و خبرنگاران در محل نگار خانه به مدت 5 روز، از ساعت 10 الی 12 برگزار و مردم می توانند به صورت مستقیم مسائل و مشکلات خود را با خبرنگاران رسانه های استان در میان بگذارند.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های خراسان شمالی گفت: نشست خبرنگاران با حضور استاندار محترم، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از دیگر برنامه هایی است که زمان برگزاری آن به اطلاع خبرنگاران و اصحاب رسانه خواهد رسید.

وی افزود: همچنین بر اساس اعلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مقرر شده است که به کلیه خبرنگارانی و اصحاب رسانه ای که نام آنان در سامانه جامع رسانه ها ثبت نام شده است، از سوی وزارت ارتباطات اینترنت رایگان اهداء شود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره