اخبار برگریده
یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 09:05

چهارشنبه, 25 بهمن 1402 ساعت 17:38
  • .

سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر در خراسان شمالی آغاز به کار می کند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر در خراسان شمالی امشب با روی صحنه رفتن گروه موسیقی «هزار و یک شب» به سرپرستی «حبیب ولی پور» در مجتمع فرهنگی و هنری گلشن آغاز به کار می کند.

به گزارش خبرنگار نسیم امروز، در نخستین شب از اجرای جشنواره موسیقی فجر، در روز نخست و در بخش موسیقی سنتی 7 گروه شامل «هزار و یک شب» به سرپرستی «حبیب ولی پور»، گروه «راه و آه» به سرپرستی «سیاوش حسین زاده»، گروه همای به سرپرستی «احمد وحدانی»گروه «رامتین» به سرپرستی «دانوش جباری»، نی و دف بانوان همای، گروه «فروغ» به سرپرستی «نوید نجاتی» و گروه «غوغا» به سرپرستی «شایان آدینه زاده» درکنار تک نوازی «طاهر اقطابی» روی سن به هنرنمایی خواهند پرداخت.

بر اساس این گزارش،تجلیل از 3 پیشکسوت عرصه موسیقی سنتی استان از دیگر بخش های در نظر گرفته در شب نخست این رویداد هنری است و هنرمندان رشته های موسیقی مقامی و پاپ نیز بیست و شششم و بیست و هفتم به اجرای برنامه خواهند پرداخت. این گزارش حاکی است، هنرمندان هر روز در 10 سئانس از ساعت 18 الی 22 برای علاقه مندان به موسیقی اجرا خواهند داشت.

گفتنی است، سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر در خراسان شمالی که با اجرای24 گروه و 5 تک نواز استان در 3 بخش سنتی، مقامی و پاپ از امشب در مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد آغاز به کار کرده است تا بیست و هفتم ماه جاری ادامه دارد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره