اخبار برگریده
یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 15:12

پنج شنبه, 17 اسفند 1402 ساعت 13:00

ضرورت برپایی نمایشگاه قرآن کریم در تمام شهرستان های استان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فاروج با اشاره به اهمیت ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی، خواستار برگزاری نمایشگاه قرآن کریم در تمام شهرستان های خراسان شمالی شد.

به گزارش نسیم امروز به نقل از ستاد خبری چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم در خراسان شمالی؛ ابراهیم عباس‌پور با اشاره به اهمیت قرآن کریم و ضرورت بهره مندی از آموزه‌های قرآنی در زندگی فردی و اجتماعی اظهارکرد: بنا به فرموده امام راحل، قرآن کریم باید در تمام شئون زندگی حاضر باشد چرا که این معجزه پیامبر، سعادت بشر را بیمه کرده است.

وی به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص بهره مندی از تعالیم قرآن کریم هم اشاره کرد و گفت: طبق فرمایش ایشان، هر چه در دنیای اسلام کمبود است بر اثر دوری از معارف الهی و معارف اسلامی است.

عباس‌پور، رفاه، آرامش و آسایش، پیشرفت مادی و معنوی و سعادت دنیا و آخرت را در سایه تمسک به قرآن کریم دانست و افزود: هر نوع فعالیتی که در راستای عجین شدن بیشتر مردم با قرآن و آموزه‌های قرآنی اجرایی شود، خیر دنیا و آخرت را دارد که برپایی نمایشگاه قرآن کریم هم از جمله این فعالیت هاست.

وی برپایی نمایشگاه قرآن کریم را در توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی حائز اهمیت خواند و گفت: فعالیت این نمایشگاه در ماه مبارک رمضان، قداست کار را صدچندان می کند و امید است مردم بتوانند بهترین بهره را از این نمایشگاه حاصل کنند.

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فاروج با بیان اینکه آموزش قرآن کریم به عنوان ارکان زیربنایی توسعه فرهنگ قرآنی محسوب می شود، اظهارکرد: اگر بتوان از فضای نمایشگاه در این حوزه هم بهره برد، کمک شایانی به جامعه قرآن آموز خواهد کرد.

وی اظهارامیدواری کرد در سال های آینده با برنامه ریزی بهتر و بیشتر شاهد برگزاری نمایشگاه قرآن کریم در کل ماه مبارک رمضان در تمام شهرستان های استان بود.

چهاردهمین نمایشگاه استانی قرآن کریم خراسان شمالی 21 تا 27 اسفندماه از ساعت 9 الی 13 و 19 الی 23 در مصلی امام خمینی(ره) بجنورد دایر می شود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره